וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני פדלים וכוכב

10.7.2009 / 9:12

מרצדס משיקה זוג אופניים מתקפלים בניחוח יוקרתי לכיסוי הסביבה האורבאנית. לפדל עם ולהרגיש בלי?

כדי להלחם בזיהום ובמחירי הדלק הגואים, המציאו היצרניות שיטות מגוונות. במרצדס מכתרים את התופעה הגלובלית הזו עם דיזלים היברידיים בספינות הדגל ובמנועי טורבו בינוניים וידידותיים לסביבה. אולם מי שרוצה להרוויח גם את בריאותו בדרך לעבודה, יכול להתחמש מעתה במוצר נחמד מבית דיימלר שאין לו מנוע או ארבעה גלגלים כי אם שניים, מושב וכידון ואת הכוח לגלגלים עושים עם הרגליים.

אופניים מתקפלים הם אמנם לא דבר חדש או מרעיש ויצרניות רבות עסקו בפיתוחם של כלים דו-גלגלים מסוג זה בעבר. אלא שלמרצדס יש פתרון מבריק לעימות מוצלח עם הסביבה העירונית. זה מתחיל עם ממדים צנומים ויכולת התקפלות מופלאה – 80 ס"מ לאורך, 80 ס"מ לגובה ו-35 ס"מ רוחביים במצב מקומט הנמרחים על מרכב אלומיניום קליל (לא מצויין כמה).

כך או כך, אפשר להתרשם כי האופניים קטנים מאוד וניתנים לאפסון במכונית לצורכי טיולים הרחק מהבית או לנשיאה באוטובוס. נשיאת ציוד אפשרית על ידי שטח הטענה בגב המושב המתקפל לפנים ועליו ניתן להניח תיק גב בזמן עמידה, או כל דבר בגודל דומה. באגף הביצועים, מרצדס שידכה למנגנון המניע תיבת הילוכים בת שמונה יחסי העברה חצי אוטומטיים מדגם 'שימאנו'. על הגלגלים להם בלמי דיסק, מופקדים מתלי ספורט מתכווננים עם מהלך מתלה של 40 מילימטרים בשני הצדדים.

מבחינת אבזור נלווה, הוסיפה מרצדס מושב מתכוונן ספוג ג'ל למרב הנוחיות, ידיות אחיזה ארגונומיות ומנעולים מתוחכמים. כמה עולה? המחיר בעבור זוג אופניים אלו עומד על 1,099 פאונד, שהם כ- 7,000 שקלים לפני מסים מקומיים. כנראה שבכל זאת הדרישה המוקדמת היא יכולת לרכוש מרצדס עם ארבעה גלגלים.

זוג אופניים מרצדס. אתר יצרן
מצב כלכלי טוב/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully