וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 9 הרוגים

ירון אדרי

12.7.2009 / 10:42

תשעה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון בכבישי ישראל בארבע תאונות דרכים קטלניות. 181 הרוגים מתחילת 2009

פתיחה קשה למחצית השנייה של 2009. מאז החל חודש יולי לפני פחות משבועיים, נהרגו בתאונות דרכים עשרה בני אדם, כך עולה מנתונים שמפרסמת 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'. תשעה מההרוגים מההרוגים נרשמו בשבוע האחרון (05/07-11/07) שהיה רווי בתאונות, כשקטלני ביותר היה סוף השבוע.

בצהרי יום ראשון אירעה תאונת חזית-צד בין משאית לרכב פרטי על כביש 85, בה נהרג נהג הרכב הפרטי בשנות ה-30 המאוחרות לחייו. בלילה שבין ראשון לשני נהרג אדם אחד ושלושה נפצעו קשה בתאונת חזית-צד שאירעה בצומת הרחובות אחד העם והחלוצים בנתניה. ההרוג הוא נהג המכונית בשנות ה-20 לחייו. במשטרה מעריכים כי אחד מכלי הרכב המעורבים בתאונה לא ציית לתמרור עצור.

התאונה הקשה של השבוע אירעה על כביש 38 בסמוך לעיר בית שמש ביום שישי ובה נהרגו שישה בני אדם. ככל הנראה, נהג אחת המכוניות איבד שליטה והתנגש חזיתית ברכב שנסע מולו. ברכב הפוגע נהרגו שלושה צעירים בגילאי 16 עד 20 ובינהם הנהג. ברכב הנפגע נהרגו שלושה בני אדם בגילאי 60 ומעלה.

בלילה שבין שישי לשבת נהרג צעיר בן 19, לאחר שאיבד שליטה על הרכב בו נהג במנהרת הר הצופים בירושלים לכיוון מעלה אדומים, פגע בעמוד חשמל והתהפך. מחקירת המשטרה עולה כי לצעיר לא היה רישיון נהיגה כלל.

השבוע נרשמה גם תאונת פגע וברח. ביום רביעי נדרסה קשישה בת 70 ברחוב ארלוזרוב בחיפה, ככל הנראה על ידי רכב שטח או רכב מסחרי, בזמן שחצתה את הכביש במעבר חציה. היא פונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם.

מתחילת 2009 נהרגו בכבישי ישראל 181 בני אדם, ירידה של 25 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אז נרשמו 241 הרוגים. מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 30,315 בני-אדם, מהם 4,815 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully