וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב גנות, מנכ"ל משרד התחבורה

12.7.2009 / 14:57

בישיבה שהתקיימה היום בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו, אשרה הממשלה את מיניו של גנות לתפקיד באופן רשמי

יעקוב גנות מונה היום לתפקיד מנכ"ל משרד התחבורה, הפעם באופן סופי. כך הוחלט פה אחד בהצבעה שהתקיימה היום במשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. גנות (61) נכנס לתפקיד לאחר שקודמו מר גדעון סיטרמן התפטר מתפקידו בתום כהונתו של מופז, שסיים את הקדנציה בממשלה הקודמת.

ב-16 לאפריל השנה, מונה לראשונה גנות לתפקיד זה לאחר שנודע על כוונתו של סיטרמן לעזוב את מושבו. אולם, יומיים לאחר מכן התקבלה בקשה מבכירי משרד האוצר לבטל את המינוי ולהשאירו בתפקידו הנוכחי כראש מנהל האוכלוסין לנוכח הצלחתו בתפקיד. גנות נחשב לדמות ציבורית מוערכת וסוערת כאחד. ב-1994 זוכה מאשמת שוחד ומרמה בעת ששירת כמפקד משטרת הצפון ולאחר מכן כיהן כמפקד משמר הגבול בישראל וכנציב שירות בתי הסוהר, ראש אגף התנועה, ואף עוטר בעבר באות המופת.

היום כאמור מונה גנות לתפקיד רשמית ונראה כי בכירי הממשלה מרוצים ממינויו, כפי שמסר רה"מ בנימין נתניהו: "שר התחבורה ביקש ממני למנות את גנות לתפקיד מנכ"ל המשרד כבר לפני שלושה חודשים ואני זה שמנעתי זאת, בשל רצוני ששר הפנים אלי ישי יתבסס בתפקידו. כעת הגיע הזמן שגנות, שהוא בולדוזר אמיתי יעבור לשמש כמנכ"ל משרד התחבורה ואני מברך אותו ואת השר כץ בהצלחה רבה". גם השר כץ התקשר לברכו על התפקיד החדש והביע בטחונו כי יקדם ערכים חשובים כמאבק בתאונות הדרכים וקידום התשתיות.

  • עוד באותו נושא:
  • יעקב גנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully