וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: אופנועי הוסאברג בישראל

13.7.2009 / 10:36

כבר בחודש אוגוסט יגיע לישראל מותג הפרימיום הוסאברג של אופנועי KTM עם סדרת כלים חדשים ל-2010

ד.ל.ב מוטוספורט יבואנית אופנועי KTM, טרקטורוני פולריס וקטנועי P.G.O, תחל בקרוב ביבוא אופנועים מתוצרת הוסאברג, מותג הפרימיום השוודי של KTM. הוסאברג, שהוקמה בשנת 1988 על ידי מהנדסים שפרשו מהוסקווארנה, מייצרת אופנועי שטח וסופרמוטו מקצועיים ונחשבת לחטיבת הפרימיום של KTM אשר רכשה אותה בשנת 1995 בשל הצלחותיה במסלולי המירוצים. כך למשל, את הססמה RACE READY שבה משתמשת KTM, המציאו אנשי הוסאברג ו-KTM האוסטרית אמצה אותה.

מה יגיע אלינו?

ד.ל.ב מוטוספורט תשווק בישראל שלושה כלי אנדורו (שטח) ואופנוע סופר מוטו אחד.

ה-FE390 - אופנוע קליל, זריז ודינמי מאוד המיועד לרוכבי פנאי ואף לרוכבי מירוצי אנדורו בהם הרוכב נדרש לסיבולת גבוהה. מד.ל.ב מוטוספורט נמסר שגם רוכבי אקסטרים אנדורו ימצאו בו פרטנר בזכות הכוח והיציבות של אופנוע 4 פעימות, אך זקוקים גם לזריזות ולהתנהגות הדינאמית של אופנוע 2 פעימות.

במרכז היצע השטח תמצאו את ה-FE450 המיועד בעיקר למירוצים, עם היגוי קל ומנוע חזק יותר. בקצה היצע השטח ממוקם ה-FE570 והוא מיועד בעיקר למירוצי אנדורו וראלי לטווחים ארוכים.

אופנועי השטח של החברה השוודית צפויים לנחות כאן כבר בחודש אוגוסט, כאשר אליהם יצטרף גם אופנוע הסופרמוטו, ה-FS570. מי שלא יגיע אלינו לעת עתה הוא אופנוע המוטוקרוס של החברה, שמיועד אך ורק אל מסלול המירוצים ונמכר ללא אביזרי רישוי כלל וזהו ה-FX450.

יחד עם אופנועי השטח של KTM, תנסה היבואנית לתפוס נתח שוק גדול מאוד בקרב אופנועי השטח והסופר מוטו. מחיריהם של האופנועים החדשים טרם נמסרו, אך אלה צפויים להיות יקרים באחוזים בודדים משל אלה מתוצרת KTM.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully