וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לגולף של ABT יש 300 כ"ס

14.7.2009 / 15:09

סדנת הבית של קונצרן פולקסווגן מחלצת מהדור השישי של ה-GTI עוד 90 כ"ס וקוסמטיקה בטוב טעם. מסורת כזו

זה קורה פעם בשנה, אולי פעמיים - קודם מגיע האיפור אחר כך השיפורים. כך, סדנת ABT מרעיפה על חביבת קונצרן פולקסווגן כל מה שרק ניתן לדמיין במסגרת המסורת העונתית. הפעם הם גם יורידו לכם מהמדף (אם תרצו) עוד חבילה משוגעת המעלה את ההספק של הגולף הסדרתית לכדי 300 כ"ס.

בגרסתה הנורמלית כביכול, הגולף GTI מסתפקת ב-211 כ"ס ממנוע טורבו בנפח 2.0 ל' המשודך לתיבה רובוטית DSG או ידנית. ABT "החכימה" במעט את מערכת ניהול המנוע, כך שהספקה המעודכן עומד על 256 כ"ס בקיט ההרחבה הראשון, ואילו בשני, זה כבר מגרד 300 סוסים רעבים מאוד.

הביצועים בגרסה הקיצונית אומרים שהגולף GTI הסדנתית מסוגלת להאיץ ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות, שיפור של שנייה וחצי כמעט על פני ה-GTI הרגילה. המהירות המרבית אגב היא 245 קמ"ש. כדי לטפל בעוצמה על הסרן הקדמי, מערכת המתלים הונמכה בכ-30 מילימטרים והוקשחה ואלו משווים לה חרטום נמוך וכעוס. עוד נוספו לטובת המראה השרירי צמד מפלטים בסידור טורי סמוך לפגוש האחורי, המעבים את צליליה בכל פליטת אוויר של מגדש הטורבו.

פרט לכך, ABT העמיסו על גופה ואיבריה הפנימיים של הגולף גלים של תוספות אדמדמות וספורטיביות כגון פסי צד, חצאיות, ספויילרים, חישוקים בקוטר 19 אינטש ושבכה דחוסה יותר. בפנים העסק מושקע לא פחות ושם נמצא הגה מצופה עור בחתימת המותג, מושבים חובקים וידית הילוכים ייחודית. העלות לחבילה הקיצונית היא 5,500 יורו לפני מסים ותוספות קוסמטיות נוספות. שיהיה, ניקח את ה-256 כ"ס ונחסוך 2,000 יורו. רק צריך להשיג איזו GTI עכשיו.

פולקסווגן גולף GTI מסדנת ABT. אתר יצרן
חמומת מזג גם מבפנים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully