וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורשת לסדרה 6?

17.7.2009 / 9:40

ה-SX של המעצב יוליאן בומבו נשארת נאמנה לפילוסופיה של כריס באנגל. האם מכאן תגיע סדרה 6 הבאה?

לבוא ולטעון כי ב.מ.וו סדרה 6 אינה שומרת על נוכחותה בכבישים מאז חשיפתה ב-2003, תהיה התעלמות מביכה עבור כריס באנגל, האיש שברא אותה. הדור השני (E64) למכונית הסאלון הספורטיבית הוצע במרכב קופה וקבריולה והתגובות מהרחוב היו ונשארו מעורבות גם לאחר מתיחת הפנים הרגישה שחלפה עליה. אולם באנגל מצידו כבר תלה את המכחול, וכעת ב.מ.וו מביטה למקורות אלטרנטיביים בהם מבלים המעצבים החופשיים דוגמת מיודענו יוליאן בומבו, שישב ושירבט לטובת הגולשים סדרה 6 עתידנית – SX קונספט.

בניגוד ללהקת תמוהים שמסתובבת ברשת ומחלטרת שיגעונות, הקונספטים של בומבו אינם מפוזרים או נראים חסרי עתיד, כפי שכבר ניתחנו בעבר באמצעות הלמבורגיני אינסקטה אותה פיסל. ה-SX קונספט היא פרשנות מודרנית לסדרה 6 עם המחשה אבולוציונית למרכב קופה הרמוני ומפואר. את השראותיו מספר הסטודנט ממילאנו, שאב מיצירותיו של באנגל תוך שהוא מסתמך על המבנה הנוכחי של הסדרות הבוואריות וחתך את התוצר בנקודות שלדעתו, חייבות היו לעבור עיבוי או לחילופין קיזוזים.

בחרטומה של הקונספט למשל, יחידות תאורה גדולות וקורה A משוכה עד לישבן במראה גלי הנמרח על הדלת עד שנפגש עם קורה C הרוכנת לעברו של תא המטען. שימו לב גם לאלומות התאורה מאחור שהתקצצו והתחדדו, בתחתית לשני המפלטים המעוצבים המורחקים זה מזה, וכן לפרופיל הכמעט שווה במראהו לאסטון מרטין ואנטג'.

היה מנוע? בומבו בינתיים לא מפרט, אך אפשר לדמיין שכל דבר פחות ברמתו מההיצע הקיים או נעדר את האות M בישבן של ה-SX, לא יעשה חסד עם העיצוב המעניין הזה. מה שכן ניתן לומר הוא שעל המסורת הוא לא מוותר. כך שהנעה אחורית תהיה גם תהיה וההנאה תשמר כחלק מהאופי המיוחד של ב.מ.וו. עכשיו צריך להמתין ולראות אם היצרנית עצמה רואה גם היא עתיד בעיצוב הזה.

ב.מ.וו סדרה 6 SX קונספט. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה 6 SX קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully