וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק הפיאט כרומה בישראל

ירון אדרי

19.7.2009 / 12:25

למשפחתית הגדולה מרכב האצ'בק והיא תשווק עם מנוע בנפח 2.2 ל' ותיבה אוטומטית. תג המחיר 159 אלף שקלים

חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, החלה בשיווק המשפחתית הגדולה כרומה. בחברה מייעדים את המכונית היישר מול מאזדה 6, סיטרואן C5 ודומותיהן, כשלזכותה מנוע בנפח 2.2 ל'. תג המחיר הצפוי לה הוא 159 אלף שקלים אשר משייך אותה לקבוצת הרישוי הרביעית, וזאת לאחר שקלול המיסוי הירוק שיכנס לתוקפו ב-1 לאוגוסט. בימים שנותרו עד תחילת הרפורמה, יהיה מחירה מעט נמוך יותר.

לכרומה מרכב האצ'בק 5 דלתות ואורכה 478 ס"מ. בסיס הגלגלים שלה אינו מהארוכים בקטגוריה ועומד על 270 ס"מ. נפח תא המטען הוא 500 ליטרים, או 893 ליטרים עם קיפול המושבים מאחור. רשימת האבזור כוללת בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת כולל מיזוג לחלקה האחורי, מערכת שמע MP3 לה שמונה רמקולים ושליטה מההגה ועוד. בתחום הבטיחות, לכרומה שבע כריות אוויר, בקרת יציבות ובקרות הבלימה המוכרות.

הכרומה תשווק בגרסת מנוע אחת – 2.2 ל' לה 147 כ"ס. תיבת ההילוכים אוטומטית כמובן, ולה חמישה יחסי העברה. על פי נתוני פיאט, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 10.6 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 היא 219 גק"מ. נתונים אלה לא הכי אופיניים ליצרנית מאיטליה, הנחשבת לנקייה מבין כל היצרניות באירופה.

תחילת יבוא הכרומה לדברי סמל"ת, בא כחלק ממהלך כולל במסגרתו יורחב היצע הדגמים של היצרנית מאיטליה בשוק הישראלי. "אנחנו לא נשאר יותר בקטגוריות המיני והסופר מיני אלא נשווק את כל מגוון המכוניות שיש לקונצרן פיאט", אומר מנכ"ל החברה אורי להב.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט
  • סמל"ת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully