וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריפט ישראלי בהונגריה

ירון אדרי

20.7.2009 / 11:30

'MyWay', בית הספר לנהיגת דריפטים של אדם פרנק ואפרת הופמן ילמד אתכם איך לעשות דברים על הצד הטוב ביותר

יח"צ - חד פעמי

(צילום ועריכה: MyWay)

ספורט מוטורי ישראלי עושה חייל בחו"ל, את זה הספקנו ללמוד. לפני כחצי שנה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב על אדם פרנק ואפרת הופמן, נהג ונהגת מירוץ ומדריכי נהיגה מתקדמת אשר יצאו לחפש עתיד טוב יותר במקומות בהם מותר לערוך מירוצים. השניים, זוג בחיים, העתיקו מגוריהם להונגריה שם הם משתתפים באליפות המקומית למירוצי דריפט. פרנק והופמן החליטו לשלב בין כשרון הנהיגה והאהבה להדרכה ופתחו בית ספר בו נלמדים רזי הדריפטים.

במסגרת קבוצת המירוץ שלהם 'MyWay', מציעים השניים קורס נהיגה מיוחד שנערך בבירת הונגריה בודפשט. פרט להם, בצוות ההדרכה נמצא גם אלוף הונגריה אך התכנים כולם מועברים בעברית. מכוניות המירוץ הן ב.מ.וו E30 בעלות מנועי V8 בהספק של 325 כ"ס, המותאמות בצורה אופטימלית לסוג זה של נהיגה תובענית.

מחיר הקורס הוא 1,600 יורו הכוללים 4 ימים בבירת הונגריה, לינה, הסעות ביטוחים ועוד. היום הראשון מנוצל לטובת התאקלמות והיכרות עם הקבוצה, היומיים הבאים מועברים כולם באופן אינטנסיבי במסלול והיום האחרון נועד לבילוי בעיר. בתום הקורס מקבלים המשתתפים רישיון לסוג זה של מירוצים על ידי ההתאחדות ההונגרית.

מאז נפתחה התוכנית בחודש יוני נערכו שני קורסים והמועד הבא הוא סוף השבוע הקרוב (23-26 ליולי) אותו ניתן לנצל גם לביקור בגרנד פרי ההונגרי של מירוץ הפורמולה 1 שמגיע למסלול הונגרורינג. בחודש אוגוסט מתוכננים שני קורסים נוספים – 05-08 ו-26-29.

פרטים נוספים ניתן לקבל בטלפונים 054-4779966 (אדם) או 054-2551766 (אפרת). כמו כן במייל MyWay.drift@gmail.com

מירוצי דריפט מה הם?

בשונה ממירוצי המסלול או הראלי אותם אנו מכירים, בדריפטים (סחיפה בעברית) נקבע המנצח על פי הביצוע ולא על פי מדידות השעון. ענף זה זכה בישראל לכינוי "על הצד" וזאת בעקבות אופי הנסיעה - למכוניות הדריפטים הנעה אחורית אשר במינון הגז הנכון ובשילוב מדוייק של ההגה, גורמת לישבן לצאת בניסיון לעקוף את חלקה הקדמי של המכונית ורק שליטה גבוהה של הנהג מונעת סחרור. פועל יוצא מכך היא סחיפה צידית ונהיגה שלא כבדרך הטבע. הניקוד ניתן על אופי ביצוע הסחיפה, משך הזמן שלה וכמות העשן שמפיקים הצמיגים האחוריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
  • עוד באותו נושא:
  • דריפטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully