וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים וחצי מאסר לאדם שנהג בזמן שלילה

ירון אדרי

20.7.2009 / 15:43

בית המשפט לתעבורה ברמלה הטיל על נהג שנתפס נוהג בזמן שלילה 30 חודשי מאסר ופסילת רישיון ל-5 שנים נוספות

בית משפט השלום לתעבורה ברמלה, הטיל עונש מאסר ממושך על אדם שנתפס פעם אחר פעם כשהוא נוהג בזמן שלילה. הנהג שרון הבה, תושב בית דגן בן 31, נידון ל-30 חודשי מאסר בפועל וכן ושלילה נוספת לחמש שנים שתופעל מרגע שחרורו.

ביום ה-30 לספטמבר 2007, עת היה פסול מלהחזיק רישיון בגין נהיגה בשכרות, נתפס הבה כשהוא רוכב על קטנוע ללא ביטוח וללא רישיון רכב בתוקף. להפתעתם של השוטרים, התברר כי הבה גם מעולם לא הוציא רישיון על כלי רכב מסוג זה. ב-8 לדצמבר 2008 נתפס הבה שוב כשהוא רוכב על קטנוע ללא רישיונות מתאימים וכשהוא עדיין בשלילה ומאז הוא נתון במעצר עד לפסק הדין שניתן כעת בעניינו.

את רישיון הנהיגה שלו הוציא הבה בשנת 1996, ומאז צבר 59 הרשעות. עוד ב-2004 הוא נתפס נוהג בשלילה ולאחר מכן כאמור, נתפס גם נוהג בשכרות. להבה, יליד 1978, גם תשע הרשעות פליליות בגין עבירות רכוש, אלימות וסמים. לאור העובדות, קבע השופט חגי טרסי בפסק הדין כי "אין מנוס מלהשית על הנאשם ענישה מרתיעה", והטיל עליו עונש מאסר בפועל לתקופה של 30 חודשים וכאמור, פסילת רישיון לתקופה של חמש שנים נוספות.

בשבועות האחרונים עורך משרד התחבורה יחד עם אגף התנועה במשטרת ישראל מבצע מאומץ, לתפיסתם של נהגים אשר ממשיכים לנהוג בזמן שנפסלו מלעשות זאת. לדברי המשרד, מדובר על אלפים רבים של נהגים. מאז החל המבצע, הפקידו מעל ל-2,000 נהגים את רישיון הנהיגה שלהם. ממשרד התחבורה נמסר כי הטיפול בנהגים אשר יתפסו נוהגים בזמן שלילה יהיה במלוא החומרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully