וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיכפל רכב גנוב וביצע מאות עבירות תנועה

ירון אדרי

21.7.2009 / 10:52

נתפס אדם החשוד כי במשך ארבע שנים ביצע מאות עבירות תנועה חמורות ברכב גנוב הנושא לוחיות רישוי מזוייפות

היחידה המרכזית של אגף התנועה במשטרת ישראל הביאה לתפיסתו של אדם החשוד כי שיכפל זהות למכונית גנובה עימה ביצע מאות עבירות תנועה שיוחסו לאדם אחר. על פי החשד, לפני כארבע שנים זייף רפאל גרא בן ה-57 מראשון לציון מסמכי רכב ולוחית רישוי אשר שייכים במקור לתושבת חולון, ד"ר אלה זיס. פרט לעבירות התנועה, מדובר על עבירות פליליות כגון גניבת רכב וזיוף מסמכים.

פנייתה של זיס אל אגף התנועה הגיעה לאחר מאבקים ארוכים מול בתי משפט בכל רחבי ישראל, אליהם זומנה בגין עבירות שכלל לא ביצעה. בחלק מהמקרים מדובר על עבירות חמורות כמו חציית צומת ברמזור אדום וכן עבירות מהירות וחנייה. בנוסף, נתבקשה זיס לשלם דו"חות בשווי עשרות אלפי שקלים ואף נפתחו נגדה תיקי הוצאה לפועל.

לאור פנייתה של זיס, במשטרה עלה החשד כי מדובר בזהות משוכפלת והנושא הועבר לטיפול בלשי היחידה המרכזית. לבסוף, נמצא הרכב בראשון לציון וביום ראשון האחרון נתפס החשוד כשהוא נוהג בו. בבדיקת זיהוי פלילי שנערכה, התגלה כי מדובר ברכב גנוב. גרא הובא אל בית המשפט בראשון לציון אשר האריך את מעצרו.

"אנו נמשיך ונפעל בנחישות כנגד עבירת שכפול הרכבים, בהתאם למידע המתקבל ביחידה", אומר מפקד היחידה המרכזית של אגף התנועה סנ"צ אהרון ולריולה. מדובר אגף התנועה רפ"ק יגאל הבשור, נמסר כי כל עבירות התנועה והדו"חות שיוחסו לד"ר זיס תימחקנה לאלתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully