וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל לוטוס פורש מתפקידו

24.7.2009 / 10:12

מייק קימברלי בן ה-71, הודיע כי בכוונתו לעזוב את החברה בסיום השנה בשל בעיות בריאותיות הנובעות מניתוח שעבר בגבו

בהוראת רופאיו, יאלץ מנכ"ל חברת לוטוס מייק קימברלי לפנות את מושבו בסוף השנה הנוכחית. כך על פי הודעה רשמית שיצאה מהיצרנית הבריטית. קימברלי שיחגוג את יום הולדתו ה-71 באוגוסט, עבר אשתקד ניתוח קשה בגבו שעבר בהצלחה חלקית. מתוקף השלכותיו, רופאיו דורשים כעת כי ימצא מחליף שימלא את מקומו על מנת שיכול לשמור על גופו בגילו המתקדם.

קימברלי החל את עבודתו בעולם הרכב ביגואר בשנת 1953 כמתמחה מן השורה. עד מהרה התקדם במעלה סולם הדרגות וב-1965 מונה לניהול חטיבת ה'פרויקטים מיוחדים' של יגואר וסייע בתכנונה של מכונית המירוץ XJ13 לה-מאן. ב-1969 חבר ללוטוס שם מונה למהנדס ראשי ולקח על כתפיו את תכנית 'לוטוס אירופה'. בגיל 37 עבר לעמדת ניהול בדירקטוריון ובתקופה זו בישר על בריאתן של העלית, האספרי, והאקלייט.

ב-1982, לאחר מותו של המייסד קולין צ'פמן, לקח קימברלי את המושכות וניהל את החברה מעמדה זו עד 1992. לאחר מכן עבר לשיקום למבורגיני לתקופה של שנתיים ומשם לניהול חטיבתה המזרחית של ג'נרל מוטורס. במהלך שנות ה-90 המאוחרות נע בין תאגיד אחד למשנהו עד שפרש כליל מהתעשייה. רק ב-2005 שב לקדנציה שנייה בלוטוס כמנכ"ל.

קימברלי אומר כי הוא מצר על כך שנאלץ לעזוב בתקופה כה מעניינת, אך מאמין כי הבסיס האיתן של הצוותים ישמור על הלהבה גם בלכתו משם. "לצערי, אני עוזב בהמלצת הרופאים אבל יש לי בטחון מלא בחברה ואני יודע שהם ימשיכו את המסורת המופלאה של לוטוס. תודה לבעלי המניות, וכן לציבור הלקוחות על מסירותו במשך שנים".

  • עוד באותו נושא:
  • לוטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully