וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אלפא מיטו GTA לא תיוצר

21.7.2009 / 15:52

אלפא רומאו שוקלת להקפיא התוכניות לגרסת ה-GTA השרירית למשפחת המיטו. הסיבות? כלכליות כמובן

אלפא רומאו לא תביא את המיטו GTA לייצור, כך מדווח ה-'iMotor'. דובר אלפא רומאו מסר לאתר חדשות הרכב הבריטי כי לנוכח התנודות הכלכליות בשנים האחרונות בחברה, שוקלים שם בכובד ראש אם לאפשר לסופר מיני החמה להגיע לפס הייצור. "קשה להצדיק קיום של מכונית כזו בזמנים אלו. מדובר בכלי שאינו רווחי עבורנו ובזמני משבר זה פשוט לא מתאים. נכון לעכשיו, המיטו GTA במצב המתנה וייתכן כי זה הסוף עבורה".

את המיטו GTA חשפה אלפא רומאו בתערוכת ז'נבה בחודש מרץ האחרון בתחפושת קונספטואלית. היא נושאת את בשורת ה-GTA, גרסאות השרירים למכוניותיה של היצרנית, אל קבוצת המיני הקומפקטית. בחרטומה שוכן מנוע טורבו בנפח 1.75 ל', המפיק 240 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית בת שישה הילוכים. מכונית זו אמורה להתחרות על שוק ההאצ'בק החמות שם ניתן למצוא את רנו קליאו ספורט, סיאט איביזה קופרה ואחרות.

הצהרה זו באה שבועות בודדים לפני חשיפתה המיוחלת של הקומפקטית אלפא מילאנו, מחליפתה של ה-147. ביצרנית תולים תקוות שזו תמשיך את הצלחת קודמתה בתפקיד שהפכה לאחת הפופולריות שיצאו מקירבה. מעבר לכך, יתכן שהמילאנו היא זו שתמלא את משבצת ה-GTA כפי שאכן עשתה בעבר ה-147, כך שאולי מכאן נובעת החלטתה של אלפא-רומאו לגנוז את הסופר מיני בטרם נולדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully