וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילויים חדשים על רוח הרפאים

ירון אדרי

22.7.2009 / 15:36

רולס רויס חושפת את הפרטים המלאים אודות המכונית החדשה שלה גוסט, מגובים בתמונת טיזר שלא מגלה הרבה

מאז חשפה רולס רויס את מכונית התצוגה שלה 200EX בתערוכת ז'נבה, דובר על כך שהיא תגיע ליצור למרות התקופה הכלכלית המעורפלת. הפרטים המלאים אודותיה היו רק בגדר השערה, כך גם השם המיועד שבתחילה היה RR4 ולאחר מכן שונה לגוסט. אלא שדבר אחד הפך לעובדה והוא כינוייה – בייבי פאנטום, על שם ספינת הדגל של היצרנית.

תצלומי הריגול שצצו בינתיים ברשת והגיעו גם אלינו, מלמדות כי בדרך לייצור לא חל שינוי משמעותי ממכונית התצוגה. אלא שבחברה דואגים להשאיר אותנו במתח, אז נוסף על הפרטים המלאים הם משחררים גם תמונת טיזר שלא מבינים ממנה כלום. שיהיה.

מנוע 6.6 ל' V12 חדש יהיה זה שישכון מלפנים את זה כבר סיפרנו לכם, אולם כעת מתבררת עוצמתו האמיתית. 563 כ"ס ו-79.6 קג"מ ישלח המנוע אל הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית של ZF. שיא המומנט מושג כבר ב-1,500 סל"ד מה שיאפשר למכונית הכבדה להאיץ תוך 4.9 שניות ל-100 קמ"ש ועד למהירות מרבית המוגבלת ל-250 קמ"ש.

הגוסט אמנם קטנה במונחים של מותגי הפאר, אולם אל תחששו מחוסר מקום. אורכה מקצה לקצה הוא 540 ס"מ, רוחבה 195 ס"מ והיא מתנשאת לגובה של 155 ס"מ. בסיס הגלגלים הוא 330 ס"מ, עשרה ס"מ יותר מזה של ב.מ.וו של סדרה 7, המותירים ליושב מאחור ים של מקום בלי קשר לגובהו. עם מערכת מתלי אוויר ממוחשבת, גם בטוח שיהיה לו נעים שם בפנים.

חשיפתה הרשמית של הגוסט תיעשה בעוד פחות מחודשיים בתערוכת פרנקפורט, אז תתקבל התמונה האמיתית. אנו לא מדברים על המראה שלה ואפילו לא על תג מחיר של 250 אלף דולרים אשר יוצמד לה עם תחילת השיווק לקראת סוף השנה הנוכחית, אלא על האופן בו יקבל אותה הציבור האמיד. בכל זאת, אנו עדיין נמצאים בתקופה כלכלית מעורפלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully