וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקנית במראה איטלקי

23.7.2009 / 10:18

חולמים על עוצמה של קורבט ועיצוב בסגנון איטלקי? לסדנת SV יש את הדבר בשבילכם – SV9 קומפטציונה

לפני שאתם קופצים ממקומכם ושוללים על הסף, נפתח ונספר כי מה שעיניכם רואות אינו איור ממוחשב, או שרבוט של מסטול משועמם. ה-SV9 קומפטציונה היא מכונה אמיתית לכל דבר ובחרטומה פועם מנוע רב-עוצמה. היא שייכת לחברת 'SV מוטור קומפאני' שהעניקה לה סמלים מעורבבים משתי המדינות ומכנה אותה "אינטגרציה מושלמת בין עיצוב לביצועים".

קשה למצוא נקודת ויכוח על הקביעה הזו היות וקווי המתאר של SV9 משלבים את הקורבט C6 ואת האלפא רומאו 8C קומפטציונה, מכאן כאמור נובע שמה המלא. היא מבוססת על שלדתה של האמריקנית, אך משטחיה שזורים ברכיבי קרבון החביבים כל כך על פלוגת מכוניות העל האיטלקיות. חלק מההשבחות האופנתיות הפזורות על גופה, מבליטות עוד כמה דברים מארץ המגף; כך למשל כונסי האוויר הזעירים מלפנים, הדפיוזר התחתון ובלמיה האדמדמים א-לה פרארי 599 GTB.

כל מה שמתחולל בחוץ הוא כמובן קדימון לסערה תחת מכסה המנוע. היינו מצפים שדווקא את כוחה של ה-SV9 תשאיר הסדנה לאיטליה, אולם הדייר השוכן בחזית מגיע גם הוא ממדפיה של שברולט קורבט. הנפח אינו המרשים ביותר בהיצע לנוכח השינויים המבניים במכונית. SV עדכנה את מערך המתלים ואת איזון הכובד כך שהחלוקה תהיה 50-50 בין הצירים. מסיבה זו בחרו הפעם להשתמש ביחידה מוקטנת, ה-LS3 לה 4.0 ל' בנפח והספק של 436 כ"ס מקוריים.

בסיועם של כמה שדרוגים למערכת ניהול המנוע, ההספק צומח בקטנה ל-450 כ"ס הנשלחים לסרן האחורי. כמה סוגר? על פי טענתם, המכונית עפה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות ומהירותה המרבית חוצה 270 קמ"ש. אולם, עד שצמיגיה יטעמו כבישים, נתייחס אל הנתונים הללו בערבון מוגבל. המועד הרשמי לעלייתה אגב, אינו ידוע. מה שכן ידוע הוא שאת השקתה הרשמית תעשה SV בפאבל ביץ' בעוד כחודש ימים וכן ידועה כמות היחידות שתרדנה מפס הייצור - 1,000 בלבד.

המחיר לכל אקזמפלר כזה הינו 100 אלף דולרים. בהתחשב במחיר השערורייתי של האלפא 8C ספיידר בארה"ב – 300 אלף דולרים, אולי עדיף לנסות להניח את הידיים על הקומפטיציונה הזו ולהשאר עם הרבה עודף בכיס. מצד שני, אתם יודעים מה אומרים על מוצרים מקוריים ועל כאלו שבגדר חיקוי.

SV9 קומפטציונה. אתר יצרן
SV9 קומפטציונה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully