וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרוג לאינסייט, כבר

26.7.2009 / 9:17

הונדה מגיבה בזריזות לנוכח העימות הגובר עם הפריוס החדשה ובוחנת אמצעים להיטיב עם האינסייט. האמנם זו באמת הסיבה?

מה באמת מסתתר מאחרי ההחלטה של הונדה לפעול ולשדרג את המשפחתית ההיברדית אינסייט, חודשים ספורים לאחר השקתה? האם זה מאבק הכלאיים מול הטויוטה פריוס דור 3, או שמא אלו שלל ההערות שקיבלה כמעט בכל מבחן דרכים בעולם, כולל פרסום של ה'קונסיומר רפורטס' לפני כחודש ימים שם ספגה ביקורת קשה על איכות הרכבה לקויה וביצועים פושרים.

על כל פנים, הונדה לא תמתין חסרת אונים לעוד מכה כואבת. על פי דיווחים שעולים לאחרונה מאתר הרכב הבריטי 'אוטוקאר' , החברה תפתח בשורה של צעדים לייעול יכולותיה של המכונית כשהראשון בהם נוגע לצריכת הדלק בשל הפער בין האינסייט לפריוס עומד על 7 ק"מ לליטר בנזין לטובת האחרונה.

אך לא רק בצריכה ובחסכון מסתיים השדרוג. הונדה מביעה רצון למקסם את ביצועי המכונית ולסחוט מהשלדה איכות נסיעה מרוככת יותר, בעיקר במהירויות נמוכות. מכל מקום, לאינסייט ייתרון חזק מול הפריוס אותו היא מחזיקה בשיניים והוא נתון לתחום המכירות. נכון לרגע זה, האינסייט היא המכונית ההיברידית הנמכרת ביותר ביפן מאז ומעולם.

בחודש אפריל האחרון מכרה הונדה כ-10,481 יחידות מהאיינסיט והיא שנייה רק לאחותה מקבוצת הסופר-מיני ג'אז שמסרה באותו פרק זמן 13,016 מכוניות. הונדה מודעת לחשיבותה בשני השווקים המרכזיים יפן וארה"ב שם נמכרת הפריוס בכמויות גדולות ומכאן נובעת כנראה הסיבה לעדכונים. אך את הביקורות הקטלניות מגופי התקשורת היא תאלץ לבטל במועד מאוחר יותר, שיבוא רק לאחר מסכת השיפורים.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully