וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגואר ועוף דורס נפגשו בסיבוב

29.7.2009 / 10:49

סדנת 'איגל GB' מבריטניה מעניקה ל-E טייפ המיתולוגית טיפול מהמאה-21. 300 כ"ס כלואים בספידסטר חלומית

אחרי שכבר הוכתרה לא פעם כמכונית הספורט של המאה ה-20, יגואר E טייפ החלה לאחרונה לצוץ בסדנאות הרכב כמועמדת אקטואלית לשיפורים ולשדרוגים קוסמטיים. אל החינגה המתהווה הזו מצטרפת עכשיו סדנת 'איגל GB', מבריטניה אם זה לא ברור, שלקחה אותה תחת חסותה ובראה את הספידסטר איגל E טייפ הראשונה בעולם, ולא שנייה אחרי 25 שנות וותק בתחום.

חלילה לפגום במורשתה ההיסטורית, את העיצוב הקלאסי לא בלבלו באופן שייגרע מאופי התוצרת האורגינלית. החרטום המשתפל והשלוח עדיין נראה מרהיב, אגרסיבי ומשוך מטה אל הכביש. גם חלקה האחורי נשאר נאמן לתבנית העיצובית משנות ה-50 בתוספת מפלטים מעובים ולוחית רישוי מצומצמת ברוחבה. בהיבט הטכנולוגי, הצוות המהנדס שאף להתאימה לימינו ומכאן מתחוללת תפנית של ממש לעומת חלוצת הדור.

את בסיס הגלגלים הרחיבו בכמה סנטימטרים והצמידו למערכת המתלים הספורטיבית (14 מילימטרים פחות מהמקור) צמיגים רחבים במיוחד, שהולבשו על חישוקי סגסוגת בסממן מקורי. שימו לב עד כמה שפוף הנהג בתא הנוסעים בשל השקעת הקוקפיט מטה אל הרצפה, על מנת שייפער עבור היושבים שפע מקום בחלל הפנימי. ואם כבר חלל, תשכחו מהעיצוב המקורי של ה-E טייפ. באיגל העזו ושאבו מעט מהקורבט האמריקנית ופיסלו קונסולה גולשת עוטה אלומיניום במרכזה ידית הילוכים ידנית לה חמישה יחסי העברה.

להיכן משודכת? למנוע שישה צילינדרים כמובן. כאן בנפח 4.7 ל' המנפק 300 כ"ס כששיא המומנט של 47 קג"מ מושג כבר ב-1,750 סל"ד. זמני המיאוץ שלה אינם מפתיעים לפיכך: מהירות מרבית של 175 מיילים לשעה שהם כ-283 קמ"ש, ול-100 קמ"ש תוך 4.8 שניות בלבד. היינו רוצים לגלות לכם את המחיר עבור הספידסטר הזו, אבל הסדנה דורשת משא ומתן אישי. תאלצו אם כך לגלות בעצמכם, ובתנאי שתוכיחו שאתם יותר מרציינים לגביי רכישתה.

יגואר E-TYPE ספידסטר מסדנת איגל. אתר יצרן
יגואר E-TYPE ספידסטר מסדנת איגל/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully