וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים

יאיר דורי הגיש את התפטרותו לשר התחבורה ישראל כץ יומיים לאחר השימוע שנערך לו. טרם נבחר מחליף לתפקיד המנכ"ל

הבוקר (רביעי), העביר מנכ"ל הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יאיר דורי את מכתב התפטרותו לשר התחבורה ישראל כץ. בכך, הקדים דורי את החלטת השר בשאלה האם להמשיך את כהונתו של דורי בתפקיד, לאחר שיו"ר הרשות זיוה פתיר ביקשה להביא לסיום תפקידו בעקבות חילוקי דעות. שלשום, ערך כץ שימוע לדורי בעניין זה.

"בהמשך לשימוע ולאחר ששקלתי את המשך דרכי ולאור חילוקי הדעות עם יו"ר מועצת הרשות זיוה פתיר, אני מבקש להודיע על החלטתי לסיים את תפקידי כמנכ"ל 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'", כך כתב דורי במכתבו לשר. כץ קיבל את התפטרותו של דורי והביע הערכה לתרומתו למאבק בתאונות הדרכים בתקופת כהונתו.

בהנחייתו של כץ, יפעל מנכ"ל משרד התחבורה החדש יעקב גנות לקידום ההליך למציאת מחליף לדורי.

חיכוכים על בסיס אגו

את הבקשה לסיום תפקידו של יאיר דורי כמנכ"ל הרשות הלאומית העבירה זיוה פתיר, יו"ר הרשות הלאומית לפני מספר שבועות מסיבות של אי שביעות רצון מעבודתו של זה. אולם, לדעתו של המנכ"ל המודח, הסיבות לכך אינן מקצועיות, בטח שלא לנוכח הצלחות הרשות בתקופה האחרונה, שלמרות הקשיים הרבים כמו הקיצוץ המשמעותי בתקציב, נרשמה ירידה של 23 אחוזים בהרוגים בתאונות הדרכים. לדבריו, עבודה מול פתיר ועמיתיה הייתה כרוכה תמיד במשחקי אגו, כך למשל הנהלת הרשות לא ביקרו אף לא פעם אחת במשרדי הרשות מאז שאלו עברו למשכנם החדש.

בשיחה שערכנו עם דורי, סיפר זה כי הוא שמח על ההזדמנות שניתנה לו להשמיע את דבריו בפני השר ומקווה שמחליפו בתפקיד לכשיימצא יוכל להמשיך את התנופה בה נמצאת פעילות הרשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully