וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיה רוצה פרימיום

ירון אדרי

29.7.2009 / 15:40

היצרנית הקוריאנית חולמת יוקרה כמו האחות ג'נסיס למותג יונדאי, ושולחת את ה-VG לייצור. גם אלינו היא תגיע, מבטיחים

קיה נמצאת בבעלות יונדאי, זאת כולם יודעים. מכאן, שאין זה סוד שכל חידוש שמציגה האחת, יופיע גם אצל השניה. יונדאי כזכור הציגה לפני שנתיים את הג'נסיס, מכונית פאר ממוקדת אמריקה שאף נרמז כי תהפוך תחת אותו שם דגם לחטיבת יוקרה. יונדאי משווקת גם מכונית פאר לשוק המקומי תחת השם אקוס, שהדור החדש שלה הוצג לפני מספר חודשים.

גם קיה רוצה לצאת מהנישה העממית לכיוון הפרימיום, ומכונית הסדאן היוקרתית שלה תושק בסוף שנת 2009 בשוק המקומי. כרגע מסתפקת היצרנית מקוריאה באיורי מחשב, אשר לוקחים את דגם הקונספט שהוצג בתערוכת סיאול יותר לכיוון המציאות. לצורך העניין אגב, משתמשת קיה בשם הקוד שלה VG לו מצטרף התיאור "הרמוניה של תאורה וקווים".

חזיתה של ה-VG כוללת את הגריל העכשווי של קיה, אחוריה אלגנטיים כיאה למכונית הפוזלת לכיוון צרכני היוקרה ובתוך בתי הגלגל שוכנים חישוקי סגסוגת בקוטר 18 אינטש. את הקווים בהחלט ניתן לראות בכל היטל שלה, וכך גם הדגשות כל גופי התאורה – פנסי חזית, פנסי אחור ואיתותים בבית מראות הצד. את אלה אגב, מבטיחה קיה להחדיר לכל ליין מוצריה בעתיד.

על יחידות הכוח לא מספרים לנו, וגם כאן ניאלץ לפזול שוב אל עבר בעלת הבית יונדאי. האקוס והג'נסיס עושות שימוש בשני מנועים, V6 לו 3.8 ל' ו-260 כ"ס או V8 לו 800 סמ"ק יותר ו-366 סוסים. אחד מהם לבטח יניע את ה-VG, שמאוחר יותר תגיע גם אלינו. יבואנית קיה לישראל 'ריי מוטורס' מוסרת כי היא "צפויה להגיע למחוזותינו בפרק זמן של שנה שנתיים".

קיה VG קונספט. אתר יצרן
אצלנו בעוד שנה-שנתיים/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully