וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם AMG אפשר לשפר

30.7.2009 / 13:18

סדנת 'אדו קומפטישן' לא מסתפקת במראה וביכולת של המרצדס C63 AMG. אחרי הקוסמטיקה, נוספו לה עוד סוסים

אתם חולמים על עוצמה חסרת רסן מגרסאות ה-AMG, אבל אולי זה לא מספיק. אתם רוצים ייחוד ויזואלי ב-AMG, אבל גם זה מעט מידי עבורכם. אז מה אפשר לעשות? אם יש לכם עודף כסף, לכו לסדנת 'אדו קומפטישן' הגרמנית שהכינה לחסידי המשפרים והנהגים גרסה נשכנית במיוחד ל-C63. כמה משוגעת? עוד 100 כ"ס לערך שמזניקים את הספקה ל-555 כ"ס.

לסדנת 'אדו' היסטוריה ארוכה מאוד עם מרצדס וכמו תמיד, זה הדבר המרכזי שעומד לנגד עיניה בכל שיפור – מהירות מהירות ועוד מהירות. נניח בינתיים להבדלים הוויזואלים השקטים שמסתכמים בחצאיות צד, מערכת מפלטים עוטה מאה אחוז פלדת-אל חלד וחישוקים בגוון פחם, ונגיע לעובי הקורה – המנוע וכל מה שהופך אותו למפלצת דמונית.

כפי שמתאר זאת צוות הסדנה, הכוח העכשווי של ה-AMG העומד על 447 כ"ס, לא עמד בדרישת חלק מהלקוחות. משם הגיעו למסקנה שצריך לחולל בה עדכונים בכל מערכות המנוע והתמוכות מסביבו. ראשית, את הבסיס הותירו בעינו - 6.3 ל' ממנוע V8 בדחיקה אטמוספרית (ללא מגדש). שנית, הם פנו אל מערכת ניהול המנוע (ECU) וכיילו אותה כדי למקסם את העוצמה הטמונה בחזית. בשלב השלישי, נשלפה החוצה כל מערכת סינון הדלקים והאוויר והושמו במקומם רכיבים משופרים לעילא, המתועלים למערכת פליטה עם סגירת 'פרפר' המסגלת ניצול אנרגטי של העוצמה בסל"ד נמוך.

מהי התוצאה הסופית? 555 כ"ס כאמור ו-69 קג"מ המשתרעים על רצועת כוח גמישה מאוד. את השיגור ל-100 קמ"ש היא מסיימת לאחר 4.3 שניות ומאכלת את צמיגיה עד ל-320 קמ"ש על שעון המהירות. פרט לכך, אתם יכולים לאבזר את תא הנוסעים בכל מה שעולה על רוחכם אם הפרוטה בכיסכם והמצפון הירוק נדחק אצלכם לשוליים. המחיר לא ידוע, אך לא זה מה שיעמוד בדרככם כנראה.

מרצדס C63 AMG מסדנת EDO. אתר יצרן
כאן גרים בכיף/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully