וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן: תיבת הילוכים חדשה ב-2010

31.7.2009 / 10:56

ניסאן תחל לצייד כלי-רכב קומפקטיים ומשפחתיים בתמסורת רציפה CVT הנעזרת במערך הילוכים עם שבעה יחסי העברה

ניסאן היפנית ושותפתה באגף הטכנולוגי JATCO, פיתחו דור חדש ומעודכן לתיבות ההילוכים הרציפות שתמצאנה את דרכן למכוניות קומקפטיות ומשפחתיות בעוד כשנה. הדור המתקדם של תיבת ה-CVT יהיה קל יותר מקודמו ב-13 אחוזים ויעוצב בצורה מעודנת ונגישה לצורכי טיפול. הטכנולוגיה שהוטמעה בו כך לפי ניסאן, תשלב רצועה רציפה קונבציונלית לצד תמסורת גיבוי שתמריץ את מקצב העברות ההילוכים ותחלקם בצורה אפקטיבית וזריזה.

הטכנולוגיה החדשה בתיבה תסייע לנהג להימצא בהילוך הנכון ביותר על פי תנאי הדרך. לזכותה עומדים שורה של אמצעים ביניהם יחס העברה גבוה ב-20 אחוזים לעומת דורות קודמים עם נתון של 7.3:1 (שבעה הילוכים פלוס, קבועים מראש) וכן מנגנון ASC אדפטיבי הבוחר באופן אוטומטי את ההילוך המתאים ביותר לצורכי האצות, נסיקות או ירידות תהומיות.

ראוי להזכיר כי ניסאן עורכת חידושים בתיבות רציפות מאז תחילת שנות ה-90. רק בשנה האחרונה כיילה מחדש תיבות רציפות המשודכות לגל המנועים הנכנס תחת מותג 'אופטימל דרייב' במרבית כלי-הרכב שברשותה. תיבה זו, תורמת גם לשיפור צריכת הדלק ונראה כי היא הופכת לפופלרית יותר ויותר. ניסאן לא פרסמה נתונים הנוגעים לסעיף זה.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully