וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה נגד באי הנורבורגרינג

3.8.2009 / 12:20

תכננתם להגיע לגרמניה הקיץ ולשרוף את האוטובהאן ומסלול הנורבורגרינג? כדאי שתגיעו תחת הסוואה, המשטרה במבצעי אכיפה

הטיול הבא שלכם לנורבורגרינג עלול לעלות לא מעט. משטרת התנועה של מחוז Rheinland Pfalz בגרמניה, עומדת להפעיל פשיטות נרחבות על כלי רכב המגיעים למסלול הנורבורגרינג. המטרה, לאתר מכוניות אשר אינן עומדות בתקנים המקוריים על פי היצרניות, או מהווים סכנה לנהגים ולמשתמשי הדרכים הציבוריות. תוקפו של המבצע יחל במהלך החודש הקרוב ובצידו החרמת רכבים מיידית וקנסות מנופחים.

התראה זו מכוונת בראש ובראשונה לליבת תושבי בריטניה הנוהרים לגרמניה על בסיס קבוע לבחון את כישוריהם מאחרי ההגה. חלק ניכר מהם חוצים את מעברי הגבול חמושים במכוניות משופרות לעילא, שבינם לבין התוצר המקורי נשמר קשר רק על ידי הסמל בחזית ולעתים אף זה לא.

כידוע לכל, בגרמניה לא קיים מחסור במקומות בהם ניתן לשחרר את שאגתם של כלי-הרכב. אחת האפשרויות היא דרך האוטוסטראדה המיתולוגית והמהירה ה'אוטובהאן' בעלת איכות הסלילה המשובחת, בחלקים ממנה לא חלה על הנהגים אכיפת מהירות. האפשרות השנייה והעדיפה יותר על המבקרים היא ה'נורדשלייפה', נורבורגרינג האלמותי שלעתים משמש כמסלול מירוצים לכל דבר אך במרבית ימות השנה עומד לטובת הנהגים לצורכי הנאה והנעה בעבור חופן יורואים.

אולם כעת, נראה שהמשטרה הגרמנית עומדת לפקח על הנכנסים בשבע עיניים ולבדוק כל מכונית וכל נהג מהיכן ומה הוא מביא עימו. באמצעות שורה של צלמים שנפרסו בשטח המסלול לוכדת המשטרה מכוניות משופרות ומעבירה את ממצאיה למשרד הרישוי של המדינה ממנה יצאה המכונית. כך, אם אין ברשותך רכב בעל רישוי גרמני, בעת חזרתך לארץ המוצא ימחק החיוך מהרינג ויוחלף בעצב, במפח נפש והוצאה כלכלית גבוהה מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully