וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מציגה: מינימליזם

3.8.2009 / 17:08

תערוכת הרכב בפרנקפורט אוטוטו נפתחת והיצרנית מגרמניה מודיעה על נוכחות אקולוגית מוגברת. תשכחו ממפגני כוח ראוותניים

ב.מ.וו חשפה מספר דגמים רבי חשיבות בשנה החולפת. חלקם לשעות הפנאי - X1 קרוסאובר; האחרים מסמלים ציוני דרך – מהדורת היובל למיני; ויש גם יוצאי דופן – סדרה 5 GT. כולם יגיעו לתערוכת פרנקפורט שתיפתח בחודש הבא, אולם פרט להם לא צפויים חידושים מלהיבים כפועל יוצא מהמיתון הכלכלי המתמשך השורר בעולם. את יתרון הביתיות בכל מקרה, שואפת ב.מ.וו לנצל לצורכי החצנת פיתוחים פורצי דרך.

ב.מ.וו ידעה ימים טובים יותר מבחינה כלכלית, וודאי שיצירתית, אשר הביאו להצגת מכוניות קונספט מרהיבות ושריריות. השנה לעומת זאת, הדגש בתערוכה יהיה כולו על האסטרטגיה הידידותית לסביבה ה-'EfficientDynamics', כפי שעולה מההודעה הרשמית. ב.מ.וו תנסה לעניין את הקהל בסיוען של טכנולוגיות המקנות צריכת דלק נמוכה ושיעור פליטת מזהמים מופחת שיתנקזו לאולם 11 שיהיה מינימליסטי מבעבר. לא עוד מכוניות מירוץ או זללניות בנזין, כי אם אלטרנטיבות מכל סדרה המשתמשות ביחידות ההנעה החסכוניות.

על מפלסי התצוגה נוכל לצפות בכלי-רכב דוגמת ה-X6 ההיברידי עליו דיווחנו לכם לא מזמן כאן בוואלה! רכב וכן מקבילו לסדרה 7. לצד ה-5 GT יוצג הדור הבא של סדרה 5, שהוא אולי הדבר החשוב ביותר כלכלית לב.מ.וו בתערוכה. מהצד הבריטי, מיני תמשיך לציין את שנתה ה-50 עם מהדורה מוגבלת למכונית הפופלרית שלה.

הפגנת הכוח היחידה תגיע מכיוונה של רולס רויס, שכידוע נמצאת בבעלותה של ב.מ.וו. זו תדגים לראשונה בפני הקהל את הגוסט, שחוזרת לככב בהיצע המובחר של היצרנית הבריטית לצידה של הפאנטום המעודכנת. עליה כבר סיפרנו לכם, ובימים הקרובים לבטח תיחשף גם תמונתה המלאה באופן רשמי.

ככל הנראה, ב.מ.וו לא תשלוף מהכובע בדקה ה-90 שפן שיותיר את כולנו פעורי פה ועיניים. הפתעה שכזו תתאים לימים יפים יותר בהם הארנק לא ממעט להוציא מקירבו תקציבים. אנו בכל מקרה, נדווח לכם כבכול שנה מזירת ההתרחשות והלוואי שנתבדה. מעולם לא התנגדנו לעוד מכוניות קונספט יפות ושריריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully