וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טהרת ההנאה – מאזדה MX5 סופרלייט

5.8.2009 / 11:54

גרסת הרודסטר הוותיקה של מאזדה תזכה לאחות קונספטואלית עילאית בתערוכת הרכב בפרנקפורט. לעיניים בלבד

הרבה פרטים מאזדה לא חושפת על מכונית הראווה MX-5 'סופרלייט'. אבל כנגזר משמה אפשר כבר להניח שמדובר בסוג של ספידסטר סופר-טהורה שחוגגת עבור הרודסטר של מאזדה את יום-הולדתה ה-20 שצויין בשנה האחרונה. גרסה זו תעמוד במרכז הענייניים על במת התצוגה של מאזדה ולצד שאר תוצרתה העממית, בתערוכת פרנקפורט.

בהיבט הוויזואלי קל מאוד לבדל את ה-MX5 סופרלייט מאחיותיה השגרתיות. התכנון הבסיסי נערך ופוסל בחטיבה הגרמנית של היצרנית באוברסול, שהקנתה לה כמה מאפיינים מערביים. כך למשל השמשה הקדמית שנעלמה לה יחד עם ידיות האחיזה בצידי צמד הדלתות ההרמוניות, משוות לה מראה בריטי מתקופת הזוהר המיתולוגית של הרודסטרים. הטבילה הלבנה המזוהה עם ה-MX5, שומרת כאמור על המסורת החגיגית ביצרנית, כפי שנעשה עם מהדורת '20 השנים', ובנוסף נראה כי המרכב עובה במעט וחישוקי הסגסוגת גדולים יותר.

טכנולוגית, מאזדה טוענת שמדובר ב-MX5 האולטימיטבית. כלומר הכי קלה, הכי מוכשרת, הכי תקשורתית, חסכונית, וכל "הכי" במסגרת הסופרלטיבים שניתן להעלות על הדעת. אולם בשלב זה, לא מפרסמת אף פרט קטן על מערכות ההינע של דגם הסופרלייט בין אם מדובר במנוע 1.8 ל' או 2.0 ל' ומהו משקלה המדויק. מתי נדע יותר? כשנפנה מבטינו לדגם האמתי בתערוכת הרכב בפרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully