וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

E קלאס, עכשיו בסטיישן

5.8.2009 / 16:30

קצת אחרי השקת מכונית הסאלון החדשה, חושפת מרצדס את מרכב הסטיישן הפופלרי באירופה. הבכורה בתערוכת פרנקפורט

דיימלר משלימה לעת עתה את השקתה הרשמית של המרצדס E קלאס החדשה עם חשיפת האחות השימושית והגדולה בהיצע, גרסת הסטיישן. זו שומרת על חזותה של ה-E קלאס מלפנים, אשר זכתה בדור הנכנס למראה קלאסי ומרובע כמחווה לעיצוב של שנות ה-80. גג הסטיישן נמתח אל חלקה האחורי שקיבל תוספת של נורות LED רחבות יותר בבתי התאורה ובצמד מפלטים עבים בתחתית.

הפרופיל המזוהה מיידית, לא משאיר מקום לספקות עד כמה היא אכן גדולה. תא המטען מגיש בפני היושבים נפח עצום של 1,950 ליטרים ומוסיף ליושבים בשורה השנייה עוד 5 ס"מ של מרווח מרפקים. עבור אלו שמתעצלים לקפל את השורה השנייה באופן ידני, מרצדס מקלה את המטלה עם מתג המכונה EASY PACK שיוצע בחלק מהגרסאות, בסיועו ניתן בלחיצה אחת לפתוח את תא המטען ולקפל את המושבים אלקטרונית.

על מנת להתמודד עם עודפי המשקל הנישאים במכוניות הסטיישן, נוספה מערכת מתלים מתכווננת אלקטרונית כדי לשמור על איזון דינאמי בין החלק הקדמי לאחורי ובעיקר בעת העמסתו בחפצים. בפן הבטיחותי, ישנה הגנה של תשע כריות אוויר סטנדרטיות, בינהן כריות השומרות על אגן הנוסעים, ומערכות לבקרת בלימה, משיכה ויציבות. מערכת הקדם תאונה Pre Safe תוצע כאופציה או כחלק מרמות האבזור הגבוהות.

יחידות הכוח בסטיישן מועתקות כמעט במלואן ממכונית הסדאן ומכאן כי על המדף יופיעו שישה מנועים - שניים לוגמי סולר והשאר בנזין. ההספקים ינועו בין 170 כ"ס ב-220 CDI ועד ל-500 כ"ס באופציה המופרעת, ה-E63 AMG. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות להן 6 יחסי העברה או אוטומטיות עם שבעה יחסי העברה.

מכוניות סטיישן זוכות לביקוש גדול באירופה, אולם בישראל מעטים ששים לרכוש אותן. מחברת 'כלמוביל' נמסר לוואלה! רכב כי יבוא ה-E קלאס במרכב זה יעשה רק בהתאם להזמנת לקוחות.

מרצדס E קלאס סטיישן. אתר יצרן
מרצדס E קלאס סטיישן/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully