וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי M לאירופה

6.8.2009 / 9:31

חטיבת היוקרה של ניסאן תשלח לאירופה דור שלישי לסדרת ה-M הסאלונית לעימות ישיר עם ב.מ.וו ואודי. החשיפה המלאה בעוד שבועיים

אינפיניטי ממשיכה בכיבוש אירופה. חטיבת היוקרה של ניסאן מודיעה כי תשגר ליבשת את הדגם השישי משורותיה, ה-M. זהו הדור השלישי למכונית הסאלון הספורטיבית הקיימת מאז 1990, אולם לאור הנחיתה המאוחרת של אינפיניטי באירופה רק ב-2008, ה-M התעכבה מאחור עד להופעת הדור החדש שנחשף כעת באיור חלקי. ה-M תמוצב מעל ה-G.

על פי התמונה שלפנינו, כבר עתה ניתן להבחין כי מדובר בהיטל מזוהה, או לפחות כזה המושפע באופן ישיר על ידי קווי מתאר ה-FX וה-G. לאלה מכנה משותף, בעיקר בחלק הקדמי הרכון והאגריסיבי וכן המותניים המוגבהים והמשוכים עד לקורה האחורית. על מנועים או מפרטים מלאים עוד מוקדם לדעת, אולם היות והפלטפורמה משותפת לכל דגמי החברה (FM), יש להניח שיחידות ההנעה המשובחות תעשנה דרכן לחזית עם הספקים הנעים בין 250 ל-400 כ"ס ותיבה אוטומטית עם תפעול מההגה.

יתרה מכך, באינפיניטי שוקלים אף את הגרסה ההיברידית של ה-M. לזו מנוע V6 בנפח 3.7 ל' הנעזר ביחידה חשמלית קומפקטית המוזנת מסוללות ליתיום-יון. טכנולוגיה זו הוצגה על ידי החטיבה בתערוכת ז'נבה האחרונה בחסות דגם הקונספט 'אסנס' המרהיב, אך גרסה זו תגיע ליעדיה רק ב-2010.

אם כך הדבר, נתאזר בסבלנות. את ה-M בפורמט הסופי נוכל לקבל בעוד פחות משבועיים בתערוכת הרכב האמריקנית בפבל ביץ' קליפורניה, בחסות ה'קונקורס דה אלגנס'. ואילו להתקרב אליה עד מרחק נגיעה, מאלץ אותנו להמתין לתערוכת פרנקפורט בספטמבר. בהמשך לכניסת המותג גם לישראל בשנה האחרונה, נמסר מיבואנית אינפיניטי לישראל 'קרסו' כי הסדרה M תגיע אלינו במחצית הראשונה של שנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully