וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו מקימה חטיבה חשמלית

6.8.2009 / 10:48

היצרנית מבוואריה תקים סדרה משנית המתמקדת במכוניות מונעות חשמל גם מחוץ לקבוצת היוקרה. זרם חדש בב.מ.וו?

לאחר לא מעט התחבטויות מתישות, ב.מ.וו פותחת בגפה חטיבה יעודית לכלי-רכב חשמליים וידידותיים לסביבה. כך מפי הודעה רשמית מאת מנכ"ל ב.מ.וו רוברט ריית'הופר. על פי דבריו עולה כי ב.מ.וו תפעיל את זו באופן נפרד, בדומה לחטיבת M הספורטיבית, ותרכז צוותי הנדסה בלעדיים אשר אחראיים על בנייתם של כלי הרכב עבור לקוחות הכמהים לחלופה אקולוגית וחסכונית.

הודעה זו באה בעקבות החלטתה של ב.מ.וו לנטוש תכניות לרכישת מותג עממי שיצטרף לאלו שכבר נמצאים באמתחתה – מיני ורולס רויס. נוסף על כך, זוהי תגובה פורמלית וישירה להתפתחויות ביצרניות כגון ניסאן ופולקסווגן שהודיעו וחשפו כי בשנים הקרובות ישמישו כלי-רכב מונעי חשמל לכל הסגמנטים. אלא שכמו בכל אפיזודה חשמלית אמיצה, גם ב.מ.וו מודעת למגבלות הרישות והטעינה העומדות בפני ציבור הלקוחות.

עם קומץ פרויקטים חשמליים ברקע, בפרט זה הכולל את המיני E החשמלית, הקרקע למעשה כבר בשלה מזה זמן. מבחינת תהודה, ב.מ.וו תשאף להגדיל את הלפיתה בסגמנט התחרותי המתהוווה שהפך עם השנים לרב חשיבות בקרבות הטכנולוגיים של המאה ה-21, ובעיקר מול יריבתה הגדולה דיימלר המשווקת את הסמארט. השערות מדברות על כך שהמתחרה מבית ב.מ.וו תחזיר את השם איזטה לכבישים.

לאור ההתפתחויות האחרונות, ישנו הרושם כי ב.מ.וו תשלב כלי-רכב חשמליים מסוגים שונים בעתיד ואולי גם תצא בניסיון נועז להכניס לשורותיה כלי-דו-גלגלי מהפכני.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully