וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיג'ו חולמים על GTI בווארית

9.8.2009 / 7:40

שיחות שנערכו לאחרונה בין ב.מ.וו וקונצרן PSA הולידו מחשבה על סופר-מיני צרפתייה המבוססת על שלדתה של המיני. ה-GTI האולטימטיבית?

בכירי ב.מ.וו נועדו בשבועות האחרונים עם עמיתיהם בקונצרן PSA. שתי החברות הביעו עניין להגדיל את השותפות בכמה מישורים, אך עולה כי אחת מהן תהיה עבור הזנקה של דגם מיוחד לכביש הציבורי: מכונית המבוססת על מיתולוגית העונה לשם מיני, לבין מודל של פיז'ו. הכול בתמורה לכמה חיוכים מחובבי ההגה. הוגי הפרויקט משני צדדיו עירבו דרגים בכירים בפגישות אלו, בראשם נשיאה של חברת ב.מ.וו נורברט ריית'הופר, שלקח על כתפיו את הגשמת התהליך. ואולם למרות הידוק היחסים בין החברות, בכיריה מסרבים להגיב באם אכן תצא משעריה של PSA מכונית הנשענת על שלדתה של המיני החוגגת השנה 50 להווסדה.

כל שנאמר עד כה, צוטט על ידי ה'פיננשל טיימס' בו פורסם כי הסטטוס מצוי "בשלבים ראשוניים". העמקת היחסים מגיעה לאחר שפיג'ו הודיעה לפני מספר חודשים כי היא מחפשת פרויקטים שאפתניים עם תאגידים נוספים. חשוב לציין כי ב.מ.וו ו-PSA מכירות אחת את השנייה היטב, מפאת אופי היחסים ביניהן. הגרמניה מספקת לסיטרואן ופיג'ו מנועי טורבו (THP) בנפחים שבין 1.4 ל-1.6 ל' עבור משפחת ה-207, 308, וה-C4 לצד יחידות ההנעה האטמוספריות.

אמת או חיזיון מתעתע, נעז ונחלום כי אולי בכל זאת יש דברים בגו. מכונית המבוססת על פלטפורמה מוכשרת ומשעשעת כפי שמוצעת על ידי המיני, ויחד עם הבנתה של PSA בתחומי האחיזה והביצועים, תוליד יורשת אמתית ל-GTI שבשנים האחרונות הפכה את השילוש הקדוש לתג ריק מתוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully