וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ילרה טופ ראנר: שפשוף נעים

9.8.2009 / 9:37

בעופר אבניר לא מחכים לחוק הספורט המוטורי וכבר מכינים קבוצת מירוצי קטנועים. הצטרפנו אליהם לאימון על המסלול

יח"צ - חד פעמי

צילום: דייב שחר
עריכה: רן צימט

עם כל הפסימיות שבדבר, נראה שקיומו החוקי של הספורט המוטורי בישראל עדיין רחוק מאוד. אולם למרות הסחבת הממשלתית והבירוקרטית, בעופר אבניר, יבואנית מותג הדו-גלגלי ג'ילרה, החליטו ללכת מספר שלבים קדימה ולהכין קבוצת מירוצים של ממש לליגת הקטנועים.

שלומי שחר, מנהל מותג פיאג'ו, ג'ילרה וווספה בעופר אבניר מסביר שלצורך הקמת הקבוצה, החברה בחרה ללכת בדרך מאוד לא שגרתית ובמקום לאמץ שמות מוכרים מעולם המירוצים, הם בחרו קומץ רוכבים חריג משהו. רובם ללא ניסיון במירוצים, אך כולם מפגינים יכולת שליטה מדהימה בכלי דו"ג וכולם רוכבי ג'ילרה ראנר, הקטנוע הספורטיבי של החברה.

כחלק מאימוץ הרוכבים, גויס גם בית הספר לרכיבה מתקדמת "אופנוען מאומן" של גידי פרדר ויחד עם צוות המדריכים שלו, נבחר להכשיר את הרוכבים ולהעבירם את המדרגה הנחוצה מרכיבת פעלולים לרכיבה מקצועית של ממש. אנחנו הצטרפנו אליהם ליום הדרכה במסלול שבנחשונים כדי ללימוד דבר או שניים ברכיבת ספורט על מסלול על גבו של ג'ילרה ראנר 200 סמ"ק .

את היום התחילו הרוכבים בשחרור אגרסיות קצר בדמות פעלולי רכיבה וורטואוזים ומייד אחר כך, כבר ניגשנו למלאכה. הקורס נפתח במדידות שמני הקפה לכל רוכב מייד בהתחלה ולאחריה, עברנו לשלבים שונים של הכשרה הכוללים עבודה על מבטים נכונים, שימוש נכון במשקל הגוף, קבלת תחושות מהכידון, קווי פניה ובלימה. בסיום היום החם והמפרך, עלינו שוב אל המסלול כדי לגלות שבזכות ההכשרה, הצליחו רוב הרוכבים לצמצם משמעותית את זמני ההקפה של המסלול ולרכב מהר ובטוח הרבה יותר. חוויות מהיום המהנה תוכלו לראות בסרטון המצורף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכמעט עד הברך, כן עם קטנוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully