וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיד המחודשת בדרך לישראל

10.8.2009 / 9:11

הקומפקטית של קיה תגיע אלינו בחודש אוקטובר חמושה במראה מרוענן וברמת אבזור משודרגת. החל מ-114 אלף שקלים

יבואנית קיה לישראל חברת 'טלקאר', מודיעה על תחילת שיווקה של הסיד המחודשת בישראל. הקומפקטית המצליחה עברה מקצה מתיחת פנים עליו דיווחנו כאן בוואלה! רכב, והופעת הבכורה שלה תהיה בתערוכת פרנקפורט בחודש הבא. עם עדכוני אמצע החיים הללו, היא תגיע אלינו מייד אחר כך.

עיצוב הסיד המחודשת כולל שבכה מעובה יותר המשווה לה חרטום שרירי ופנסי תאורה בעיצוב מודרני ושמרני, המשותף גם לפנסי הערפל בדגם ה-EX שמשכו אליהם צורה מלבנית. גם בחלקה האחורי חלה התקדמות דומה עם אלומות תאורה בעיצוב אופנתי אם כי פחות מורגש מהחזית. בהיבט הביצועי, אין בשורות חדשות עדיין. בחזיתה פועם אותו מנוע 1.6 ל' לו 126 כ"ס משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם ארבעה יחסי העברה כפי שמוצע כיום. צריכת הדלק נותרת אם כן דומה עם נתון ממוצע של 14 ק"מ לליטר בנזין.

את השינוי התוכני מביאה הסיד עם רמת מפרט משודרגת לעומת הדגם היוצא. פרט למנגנון מניעת התדרדרות לאחור (HAC), מצויידת הסיד בגרסת ה-EX בחישוקי 16 אינטש חדשים, ובבקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לשני איזורים. ב-LX הבסיסית נוספו שקעי USB, קונסולה בגוון מתכתי ומראות צד וידיות בצבע הרכב.

מחירה של הסיד הזוכה לשבע שנות אחריות, יחל ב-114 אלף שקלים עבור מפרט ה-LX ואילו עבור ה-EX ידרשו 5,000 שקלים נוספים. היבואנית לישראל מודיעה כי הזמנות יתקבלו בהמשך ומסירות ראשונות תהינה בחודש אוקטובר.

  • עוד באותו נושא:
  • קיה
  • טלקאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully