וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה כוכבים לקאמרו

10.8.2009 / 10:57

זה הציון שהעניק איגוד הבטיחות האמריקני ה-NHTSA לשברולט השרירית. דודג' צ'אלנג'ר ופורד מוסטאנג קיבלו חמישה כוכבים

אתר יצרן

צילום: יצרן

הדור החדש למכונית השרירים של שברולט הצליח לגרוף רק ארבעה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק בארה"ב. כך קבע איגוד הבטיחות NHTSA, ששלח את המסוקסת לפגישות בכיוון אחד עם קירות ומחסומים בטיחותיים. בהתחשב בכך שמרבית כלי-הרכב המודרניים צוברים חמישה כוכבים ללא כל קושי בימים אלו, שוב עולה השאלה האם האמריקנים עדיין עורכים פשרות בכריות אוויר או אביזרי בטיחות חיוניים. לכאורה, יש על מה לרטון ובפרט לנוכח ההתקדמות הטכנולוגית.

הקאמרו זכתה בציונים מספקים בלבד לאור התוצאות, למרות ציודה בבקרת יציבות ושש כריות אוויר. במבחן החזית, כשל נרשם באיזור הקדמי שם חלה פריצה לתוך התא שמסכנת את היושבים מלפנים ובעיקר את פלג גופו התחתון של הנהג. מבחן הריסוק הצידי מציג אף הוא ציונים נמוכים מהמקובל אך למרות זאת, בסעיף זה הקאמרו עדיין ניצבת בתחום ה-5 כוכבים ובעיקר בזכות כריות האוויר. באותו מבחן נבדק גם הסיכוי להתהפכות המכונית וזה נקבע על 8 אחוזים.

בציון הכללי כאמור, מקבלת הקאמרו ארבעה כוכבים בלבד. להבדיל ממנה, מקבילתה המאיימת ממותג פורד הלא היא המוסטאנג, השיגה לאחרונה במבחן זה חמישה כוכבים יחד עם הדודג' צ'אלנג'ר שעברה את המבחן בהצלחה אף היא. בהמשך השנה תיגש הקאמרו למבחן נוסף, הפעם אחרי שיפור הכשלים, בתקווה לצאת עם נזקים מינמליים וחמישה כוכבים נוצצים שלבטח יתרמו לתדמיתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully