וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משולחן הסנוקר למסלול

ירון אדרי

16.8.2009 / 8:54

המדורג ראשון בעולם הסנוקר עושה הסבה לנהיגת מירוץ: רוני אוסליבן יתחרה בסבב פולקסווגן בסילברסטון

"רוקט רוני" יכול להיות כינוי לנהג מירוץ חם מזג ובעל אופי מוזר לטוב ולרע. כל העובדות נכונות פרט לאחת - רוקט רוני עוסק בענף ספורט אחר, סנוקר. מי שמחזיק בשלוש אליפויות עולם (2001, 2004 ו-2008), מדורג כרגע בראש טבלת השחקנים ולזכותו לא מעט שיאים בענף המצריך דיוק ואיטיות, עושה הסבה לענף המצריך דיוק ומהירות. את מקל העץ יחליף הגה מירוץ אליו מחוברת פולקסווגן ג'טה שתאיץ למהירות של יותר מ-200 קמ"ש במסלול סילברסטון.

בפעם הראשונה בחייו, משתתף רוני אוסליבן בן ה-33 במירוץ מכוניות במסגרת ה'פולקסווגן רייסינג קאפ', רכוב על ג'טה חמושה במנוע ה-2.0 ל' טורבו המוכר. האנגלי יתחרה בשני מירוצים בני 20 דקות כל אחד, כשלמכוניתו מוצמד המספר 147, הניקוד המרבי אותו ניתן להשיג בברייק סנוקר אחד (כלומר ניקוי מלא של השולחן).

אוסליבן אמנם חסר ניסיון במירוצים, אולם טבילת אש ערך כבר במסגרת התוכנית 'טופ גיר' שם ניסה מזלו עם המכונית במחיר סביר (סוזוקי ליאנה) שם קבע את הזמן הרביעי בטיבו - 1:47.3 דקות. "זו הייתה חוויה טובה, אבל עכשיו זו ההתנסות הראשונה שלי עם ספורט מוטורי", אומר אוסליבן ואף רומז כי לא מדובר במשהו חד פעמי. "אני רוצה להמשיך להתחרות. אני מקווה להשתתף במירוץ במסלול ברנדס האטץ' בספטמבר ובעונה הבאה בעוד כמה מירוצים".

רוקט רוני נחשב לגאון סנוקר, אך מהסוג השנוי במחלוקת. לא אחת במהלך משחקים חשובים הוא איבד לפתע את החשק, מה שהביא להדחתו. לאוסליבן יש גם יתרון פיזיולוגי המאפשר לו לשחק ביד ימין או ביד שמאל, אך ספק אם זה משהו שיכול לבוא לידי ביטוי על המסלול. בינתיים, הוא לא יוצא בהצהרות ורק מקווה שלא לסיים אחרון. רוני שים לב, כאן המטרה היא לא להגיע לשחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully