וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וירטואל אינפיניטי

16.8.2009 / 9:20

חטיבת היוקרה של ניסאן חושפת את אינפיניטי M במפגן טכנולוגי וירטואלי בפני קהל אמריקני בפבל ביץ'. אנחנו נסתפק בתמונות

את ההתגרות שפרסמה אינפיניטי לא מכבר באדיבות איור מוחשך לפרופיל של סדרה M החדשה, היא מעבירה כעת לפלטפורמה וירטואלית. מה הכוונה? במקום לחשוף את הדבר האמיתי, בחרה זו להתגרות עוד קצת ולהשיק את ה-M במעין תצוגה ממחושבת בתלת-ממד אך זאת מבלי להסתיר אף פרט חשוב הנוגע לדגם הציבורי. כך שאם לא לגעת, לפחות לקבל רמזים מוחשיים למוצר כפי שהוא יעלה לכבישים.

מבחינה ויזואלית, התמונות חושפות עיצוב דומה עד מאוד לכל משפחת אינפינטי בין אם G הספורטיבית או-FX לקבוצת הפנאי. עושה רושם שסדרה M מאמצת גם סממנים אופנתיים ממכונית הקונספט המהפכנית אסנס, שהוצגה בתערוכת ז'נבה לפני מספר חודשים. אך לעומתה היא אינה היברידית (לפחות כרגע) וכן סולידית ומסתמכת על קווים מאופקים המתאימים לסוג הלקוחות השמרניים בסגמנט הסאלון. תא הנוסעים מרהיב ונדיב, נראה מרשים מתמיד עם שינוי קל בפיסול הקונסולה וכן בהתאמת הצבעים בדיפוני העץ המקנים לסביבה גוון עור וחמים מבעבר.

בשורת יחידות הכוח, קיימת אפשרות לבחירה בין מנוע ה-3.7 ל' V6 המוכר לו 330 כ"ס, או להשתגע קצת ולאכלס בחזית מנוע V8 עם 400 כ"ס. ההנעה תשלח לגלגלים מאחור בשידוך לתיבה אוטומטית מתופעלת ידנית (גם מגלגל ההגה) לה שבעה יחסי העברה, אולם טרם ידועים זמני המיאוץ ל-100 קמ"ש או מהירותה המרבית. עם זאת, מבטיחים באינפינטי השתפרות גדולה בתחום הביצועים, כמו גם בצריכת הדלק ושיעור פליטת המזהמים.

פרט לשלל אביזרי הבטיחות והפינוקים בתא הנוסעים, צפוייה ה-M להשיק את הופעת הבכורה של המערכת האקטיבית להתרעה על 'נקודות מתות' המכונה SCP (סימול ל- Side-Collision Prevention). המערכת מנטרת מעבר בין נתיבים ובמידה וכלי-רכב מתקרב אל ה-M בצורה מסוכנת, היא ממרכזת את המכונית באמצע הנתיב שבו היא נמצאת ובכך מונעת התנגשות. מערכת זו תוצע בשני הדגמים ה-M37 וה-M56 החמושה במנוע הגדול יותר.

בהקשר תחרותי, אינפינטי M החדשה היא הדור ה-3 לסדרה שהושקה ב-1990. היא מתייצבת כנגד סדרה 5 של ב.מ.וו ומרצדסE קלאס – הראשונה לפני החלפת דור והשנייה אחריה, אך בהיעדרה של החטיבה מאירופה עד עתה לא נכנסה עימן לעימות מחוץ לארה"ב או יפן. פריסת הזרוע העשירה של ניסאן ופתיחת סניפים בכל עיר מרכזית בעולם, יזכו את הנהגים בתוספת מסקרנת לקטגוריה הנשלטת באופן מעשי על ידי הגרמניות המועדפות. תמונות מעולם המציאות נקבל (אולי) כשנבקר אותה בתערוכת פרנקפורט בעוד פחות מחודש ימים. בישראל היא תנחת באמצע 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully