וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאר קומפקטי ללקסוס

ירון אדרי

17.8.2009 / 10:26

חטיבת היוקרה של לקסוס תציג מכונית קונספט שתסלול את הדרך לשוק החזק ביותר של אירופה. A3 וסדרה 1 בכוננות ספיגה

קצת פחות מעשרים שנה אחרי שהוקמה ואחרי שביססה עצמה בשוק האמריקני עם דגמים מתבקשים, החליטה לקסוס כי יבשת אירופה היא היעד הבא. בשנתיים האחרונות, עשתה היצרנית מיפן מספר צעדים מתבקשים לנוכח הבדלי הגישות בין קהל היעד בשתי היבשות, שכללו בין השאר דגמים חדשים ושיפור קיימים. אבל אירופה כידוע, אוהבת מכוניות קומפקטיות וכאן היה חסר לה משהו מתאים. והנה כעת, מציגה חטיבת היוקרה של טויוטה סקיצה ראשונה למכונית קונספט שתסלול את הדרך לקהל יעד חשוב זה.

לבטח יש כאן צעד של התרסה להציג את הקומפקטית החלוצה שלה דווקא על אדמת גרמניה, בתערוכת פרנקפורט החשובה, משם מגיעות כל מתחרותיה. אפילו שם הדגם שהוא יותר כמו שם תואר, לא מותיר מקום לספקות – לקסוס פרימיום קומפקט קונספט. אודי A3 וב.מ.וו סדרה 1 נמצאות על הכוונת, כך שמדובר על תחילתה של מלחמה שיווקית בעידן כלכלי מעורפל.

פרטים מלאים על המכונית עדיין אין ובהתאם למסורת הטיזרית של לפני תערוכות גם התמונה מסתפקת באיור שמסביר מעט ומסתיר הרבה. מה שכן ידוע הוא כי לקסוס תנסה להכניס למכונית את כל הפאר והטכנולוגיות האפשריות, כצפוי מהצהרת כוונות מדוייקת וברורה. הפרימיום תחלוק כנראה פלטפורמה עם האוריס, הקומפקטית של אמא טויוטה ובקרביה תשכון קרוב לוודאי יחידה היברידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully