וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגה: מיקרוואן חדש לקיה

ירון אדרי

17.8.2009 / 13:58

היצרנית הקוריאנית תציג בפרנקפורט את ה'ונגה', מיקרוואן עירוני המיועד לאירופה בלבד ומבוסס על מכונית הקונספט 'מס' 3'

קיה תציג בתערוכת פרנקפורט את ונגה (Venga), מיקרוואן עירוני המיועד לשוק האירופי בלבד. הוונגה מבוססת על מכונית הקונספט 'מס' 3', אותה הציגה קיה בתערוכת ז'נבה האחרונה. השם מגיע מהשפה הספרדית, ופירושו "בוא". לדברי החברה, המכונית מזמינה אנשים להיכנס לתוכה ופשוט להתחיל לנסוע.

חיצונית, להוציא את הגג המוגבה (160 ס"מ), משייכת קיה את הוונגה לסגמנט B - סופרמיני. אורכה גדול מהממוצע עם 406.8 ס"מ ואילו בבסיס הגלגלים נרשם הבדל קצת יותר מוחשי. עם 261.5 ס"מ בין הסרנים, מרחב הפנים שלה מאפיין את סגמנט C הגדול יותר - משפחתיות קומפקטיות. פרטים נוספים לא נחשפו, פרט לכך שבחלק מהדגמים יותקן גג פנורמי נפתח.

כנדרש ממכונית המכוונת לאירופה, בנוסף על יחידות הבנזין (1.4 ו-1.6 ל') תוצענה גם יחידות הדיזל המוכרות ממכוניות קיה וחברת האם יונדאי. טווח ההספקים ינוע בין 75 ל-115 כ"ס כשלכל המנועים מערכת 'עצור וסע' והתאמה לתקן הזיהום 'יורו 5'.

זמן לא רב אחרי הופעת הבכורה בפרנקפורט, תגיע הוונגה אל אולמות המכירה באירופה. מחברת 'ריי מוטורס', היבואנית לישראל, נמסר כי בשלב זה קיה מוטורס העולמית טרם פרסמה תוכניות ומועדי שיווק לשווקים השונים. כבכל דגם חדש, טלקאר תבחן את נושא היבוא לשוק הישראלי משהנושא יהפוך רלוונטי.

קיה ונגה. אתר יצרן
גג פנורמי מעל לראשי הנוסעים/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully