וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GM: כיוון חיובי

ירון אדרי

19.8.2009 / 10:54

תוכנית הגריטה האמריקנית עושה טוב לג'נרל מוטורס. תגביר את קצב הייצור ותחזיר למפעלים 1,350 עובדים

האם קונצרן הרכב הגדול בארה"ב מתחיל להתאושש מהמפלה? הנהלת ג'נרל מוטורס מודיעה כי תגביר את קצב הייצור במפעליה בצפון אמריקה וזאת בעקבות תוכנית גריטת הרכב האמריקנית שצמצמה את מלאי המכונית שלה. בתכנון, הוספת משמרת עבודה במפעל אוהיו המייצר את השברולט קובאלט ובמפעל אונטאריו (קנדה) המייצר את השברולט אקווינוקס ו-GMC טריין. בסך הכל, תייצר GM כ-60 אלף מכוניות יותר מאשר תכננה במקור עד לסוף 2009 וכן תחזיר לעבודה כ-1,350 עובדים.

תוכנית הגריטה האמריקנית במסגרתה ניתן לקבל עד 4,500 דולר בעבור הרכב הישן, סומנה כהצלחה עבור GM. מלאי המכוניות בסוכנויות הצטמצם בצורה ניכרת לאחר חודשים רבים בהם נרשמה האטה מתמשכת במכירות. עיקר הביקוש הוא לדגמי שברולט, המותג העממי בקונצרן, אך גם ביואיק, קדילאק ו-GMC רושמות צמצום מלאים. יחד עם זאת, הקונצרן מזנב אחרי טויוטה שממשיכה להחזיק במקום הראשון במכירות. בנוסף, חלוקה לדגמים מגלה כי אף אחת מכוניותיה של GM לא נמצאת בין עשרת הדגמים המבוקשים במסגרת התוכנית. ראשונה מדורגת טויוטה קורולה ואחריה הונדה סיוויק ופורד פוקוס.

בג'נרל מוטורס כאמור, מעודדים מהצלחת התוכנית עבורה ובהתאם לנתוני המכירות של חודש ספטמבר (סוף הרבעון השלישי), תגיע ההנהלה להחלטה האם להגביר את קצב הייצור גם עבור שאר המותגים והדגמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully