וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירב לבדיקת שתן ונשלח לכלא

ירון אדרי

20.8.2009 / 10:26

תושב טבריה בן 29 ירצה עונש מאסר בפועל לאחר שנתפס פעמיים כשהוא נוהג בשכרות תוך שהוא מסרב למתן בדיקת שתן

35 ימי מאסר בפועל נגזרו השבוע בבית המשפט לתעבורה בנצרת כנגד תושב טבריה, אשר נתפס פעמיים כשהוא נוהג בשכרות. הנהג, בן 29, סירב לבקשתם של השוטרים לבצע בדיקת שתן בשני המקרים וזאת בניגוד לתקנה 64ד(א) לפקודת התעבורה. עוד הטילה על הנאשם כבוד השופטת כרמלה רוטפלד-האפט שלילה לתקופה של 24 חודשים, קנס בסך 700 שקלים וכן שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים.

בצהרי ה-2 ליוני בעיר טבריה, עצרו שוטרי היחידה המרכזית של אגף התנועה מכונית מאזדה פרטית בה נהג הנאשם כשהוא חשוד כשיכור. בבוקר ה-17 לאוגוסט נתפס הנאשם בשנית, נוהג באותו הרכב ברחבי עירו. בכתב האישום נרשם כי בבדיקה שערכו השוטרים לנאשם הוא "התנדנד וחרג מהקווים, לא הצמיד עקב לאגודל, הסתייע בהרמת ידיו לצדדים לשם שמירה על יציבותו והתנדנד בעת ביצוע מבחן הבאת אצבע לאף". לבקשת מתן דגימת שתן בשני המקרים, סירב כאמור.

עונשו של הנאשם נגזר במסגרת עסקת טיעון בה הודה בכל המיוחס לו. יש לציין כי לחובתו 14 הרשעות תעבורה קודמות אשר נרשמו בין שנת 1998 בה קיבל את רישון הנהיגה שלו, ל-2008. בנוסף, עומדות כנגדו הרשעות פליליות, בין היתר בגין אלימות וסחר בסמים ובעבר כבר ריצה עונש מאסר בגינן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully