וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מבט' אצלכם במכונית

ירון אדרי

20.8.2009 / 12:20

יבואנית מוצרי האלקטרוניקה 'אפריל טקליין', תחל בשיווק מערכת שתאפשר קליטת שידורים דיגיטליים (DVB) ברכב

חברת 'אפריל טקליין', יבואנית מוצרי האלקטרוניקה לרכב, תחל בשיווק מערכת דיגיטלית המאפשרת קליטת שידורי טלוויזיה ברכב. קליטת השידורים מתאפשרת בזכות ה-DVB, תקן השידור הדיגיטלי העולמי הפועל גם בישראל. את המערכת מייצרת 'טקליין' והיא מותאמת לכל מסך.

המערכת מגיעה בתוצרת קופסה שגודלה כעשרה ס"מ ולה שתי אנטנות. ההתקנה נעשית בתוך הקונסולה כך שהיא אינה חשופה לעין. המערכת כוללת מפענח MPEG4 המתאים לשיטת השידור הפועלת בישראל וכמו כן יציאת HDMI התומכת ב-720P/1080i. עוד מציינים בחברה כי יכולות המערכת מאפשרות לה קליטה באיכות גבוהה עד למהירות של 250 קמ"ש.

לעת עתה תאפשר המערכת את קליטתם של חמישה ערוצים – הערוץ הראשון, ערוץ 2, ערוץ 10, ישראל 33 וערוץ הכנסת (99). בעתיד, כך צופים בחברה, ניתן יהיה לרכוש ערוצים נוספים בתשלום וזאת לאחר העירכותן של חברות הכבלים והלוויין לשידורי ה-DVB. יש לציין כי מערכות דומות תותאמנה גם לשימושים ביתיים.

בשלב זה ממתינה המערכת לאישור מכון התקנים ובשבוע הבא יחל השיווק, כך מקווים ב'אפריל טקליין'. המחיר טרם נקבע באופן סופי, אך יעמוד בסביבות האלפיים שקלים. בחברה מציינים כי נשקל ייבוא מערכת זולה יותר שתאפשר קליטה איכותית במהירות עירונית של עד 50 קמ"ש לערך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully