וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנספורטר מחודש בדרך לפרנקפורט

20.8.2009 / 13:35

פולקסווגן מחדשת את הוואן שלה, שיחגוג בסוף השנה 60 להיווסדו. בקנה: מנועי דיזל חסכוניים יותר ושדרוגים חזותיים

פולקסווגן תחשוף בתערוכת פרנקפורט דגם מחודש לטרנספורטר הוותיק. הדור הנוכחי נמצא עימנו מאז 2003 ומכר למעלה ממיליון כלים, כך שמתיחת פנים ושדרוג איברים פנימיים מצטיירת כמהלך חיוני להמשך חייו הארוכים והמוצלחים. את מרבית השינויים עורכים בחברה למראה הכללי שזוכה לסגנון מעובה במעט ומשפחתי וכן בהיבט הפינוק והבטיחות. חידוש הדגם הינו מקיף וכולל את כל גרסאות המרכב שלו.

מבחינה אופנתית, נראה כי בחלק הקדמי נעשה ניסיון לקרב את הטרנספורטר למשפחה הפרטית בפולקסווגן, בפרט זו המשרתת את דגמי הפולו והגולף. יחידות התאורה למשל, מקבלות צורה מלוכסנת כלפי השבכה הקדמית וחידוש קל נערך גם במראות הצד שהוחלפו והותאמו אף הן לרכיבים החדשים במרבית הדגמים של היצרנית.

בחטיבת המנועים חלה תוספת למנוע הדיזל. פולקסווגן מכניסה לשימוש מנועי טורבו חדשים ונקיים בתקן 'יורו 5', להם נפח של 2.0 ל' והספקים הנעים בין 84 ל-180 כ"ס. מנועים אלו, כך פולקסווגן, יהיו חסכוניים, גמישים, יעילים, שקטים וכמובן פחות מזהמים מאלה אותם הם מחליפים. תיבות ההילוכים תהיינה ידניות או רובוטיות DSG בנות שישה ושבעה הילוכים (DSG). לטובת ניצול אנרגטי נכון, ללוח השעונים נוסף מחוון המורה על ההילוך המתאים ביותר לאופי השימוש. במהלך 2010, תשיק פולקסווגן גם גרסה כפולת הנעה.

בחלל הפנימי, תא הנוסעים זוכה לאותן תוספות מודרניות המציידות את כל משפחתה של פולקסווגן בגרסאותיה המאובזרות. גלגל ההגה הוחלף לשלושה חישורים, הקונסולה מתחדשת באמצעי מולטימדיה חדשים וכן הושמה מערכת שמע מתקדמת יותר מבעבר. בפן הבטיחותי צפוי הטרנספורטר להתחמש ב-4 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות, מנגנון 'היל-סטארט', ועזרים בטיחותיים שונים לניטור הסביבה בהתרעה ויזואלית על ידי נורות LED.

שיווק הטרנספורטר המחודש יחל באירופה במהלך חודש אוקטובר. היות והוא אזרח שמיש גם בישראל, בכורה מקומית תיערך זמן לא רב אחר כך, כנראה בחודש ינואר 2010 כפי שמוסרת לוואלה! רכב היבואנית צ'מפיון מוטורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully