וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GM לא תייצר את הקרוסאובר של ביואיק

ירון אדרי

20.8.2009 / 15:16

גנזה את התוכנית להביאו לייצור בשנה הבאה בגלל דעת הקהל שראה בו לא יותר ממתיחת פנים כושלת לסאטורן ויו

כשלון ראשון ל-GM החדשה. עוד בטרם הפך הטיזר למציאות, מודיעה ג'נרל מוטורס כי תגנוז את הקרוסאובר הקומפקטי החדש למותג ביואיק אותו תכננה להביא ליצור ב-2010. הסיבה לדבריה, נעוצה בדעת הקהל שלא הניבה לדגם החדש רייטניג חיובי. הציבור כך מתברר, לא מוכן לקבל ביואיק בתצורה שכזו.

בסיסו של הדגם המדובר אינו חדש ומכאן נובעת ההתנגדות. למעשה, הקרוסאובר הקומפקטי המיועד הוא בסך הכל מתיחת פנים לאותו סאטורן ויו ששווק על ידי הקונצרן עד כה, בטרם נמכר המותג לרוג'ר פנסקה כחלק ממסע ההתייעלות של GM. למתיחת הפנים התווספה שבכה חדשה במרכזה סימלה של ביואיק, אך לדעת הקהל הדגם שמקורו במותג עממי יחסית אינו מתאים לתדמית של המותג המוערך על ידם.

שנה לאחר השקת הדגם ב-2010, תיכננה ג'נרל מוטורס להציג את גרסתו ההיברידית של הקרוסאובר מצויידת במחבר 'שקע תקע' להטענה ביתית. הדגם כאמור נגנז, אולם יחידת הכוח עדיין תוצג במועדה. לדברי החברה, זו תגיע ב-2011 כמתוכנן בין אם באחד או יותר מדגמי ביואיק או שאר מותגי החברה.

עם גניזת הקרוסאובר הקומפקטי שהוצג לראשונה כטיזר לפני עשרה ימים, מודה למעשה ג'נרל מוטורס בכשלונה. אולם בניגוד לעבר אז כמעט ולא נתנה לגורמים חיצוניים להשפיע על תוכניותיה, נראה כי הפעם היא בוחרת להקשיב. ללכת ראש בראש שבוע לאחר הצגת אסטרטגיית התחייה מחדש היא לבטח לא דבר חיובי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully