וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווייסמן GT MF5, עכשיו בלי הגג

ירון אדרי

21.8.2009 / 11:56

יצרנית מכוניות הספורט הייחודית מגרמניה תביא לפרנקפורט את גרסת הרודסטר למכונית הכי חזקה שלה. ב.מ.וו M5 אינסייד

לא מספיק לה לווייסמן הגרמנית שהיא מייצרת מכוניות מיוחדות בעבודת יד, כעת היא אף יוצאת במהדורה מוגבלת שתחבר בין שני הדגמים המובילים שלה. לתערוכת פרנקפורט תביא היצרנית המוערכת את הרודסטר MF5, סוג של הכלאה בין ה-MF4 הפתוחה ל-GT MF5 קופה החזקה. אז מה בתפריט?

בתערוכת פרנקפורט 2007 הציגה ווייסמן את גרסת הקונספט ל-MF5, המכונית החזקה ביותר שלה. זו הושקה באופן סדרתי ובתצורת קופה ב-2008, כשבחזיתה מנוע V10 המפיק 507 כ"ס ו-53 קג"מ. ואם הנתונים נשמעים לכם מוכרים, אתם לא טועים. מדובר ביחידת ההנעה של הב.מ.וו M5 ו-M6. כעת תגיע יחידה הכוח הזו למרכב הרודסטר שעד כה שימש את ה-MF4 החלשה יחסית לאחר שעבר שינויים מתבקשים.

55 יחידות בלבד תייצר ווייסמן מהרודסטר. מי שיסכים להיפרד מ-190 אלף יורו עבור גרסת הבסיס (כמיליון שקלים לפני מסים), יקבל מכונית שמסוגלת להאיץ תוך 3.9 שניות ל-100 קמ"ש ולא תעצור עד שיראה מד המהירות את המספר 310. לבטח תשמחו לדעת כי הכנף מאחור ומערכת המתלים הותאמו בכדי להעניק לרודסטר יציבות במהירויות הגבוהות. פחות תשמחו לדעת כי יש לה רק שתי כריות אוויר, אך על בקרת יציבות לא ויתרו. וכנדרש ממכונית המיוצרת בעבודת יד, כל רכיב מבפנים ומבחוץ עשוי רק מחומרים איכותיים.

ווייסמן לא פרסמה תמונות לרודסטר MF5, אך באתר הבית שלה מוצג חלק מהגריל כטיזר. אולם, שינויים גדולים ביחס לשני הדגמים הקיימים שלה לא צפויים להיות כך שלעת עתה נסתפק בלהציג לכם אותם. עד לתערוכת פרנקפורט אז נביא לכם את תצורתה הסופית, נסו לחשוב מה חסר לכם בעיצוב החיצוני. מבחינת מנוע, 507 כ"ס בהחלט מספיקים.

ווייסמן רודסטר MF5. אתר יצרן
ווייסמן רודסטר MF5/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully