וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוץ לפוקוס – RS עם 340 כ"ס

23.8.2009 / 9:14

סדנת השיפורים 'גרהאם גוד רייסינג' מצ'פרת את הפוקוס RS החדשה בעוד קצת כוח למנוע. לא מתאים לליסינג שלכם

סדנת GGR – ראשי תיבות ל-'Graham Goode Racing', שולחת לבעלי הפוקוס RS הזמנה לבוא ולשפר את הגרסה הסדרתית בעבור 435 פאונד בלבד, כ-2,800 שקלים לערך. בתמורה יקבלו הרוכשים את קיט ה-'GGR 340' הכולל תוספת של 40 כ"ס להספק המכונית שעומד על 300 כ"ס בפורמט הסטנדרטי. לשאר ההתאמות המקבילות, אם תרצו, תצטרכו לדאוג בעצמכם.

בדרך כלל כשאנו מדווחים על שיפורים אנו מצפים לרשימה ארוכה באגף הקוסמטיקה - כנפיים רחבות, חישוקי סגסוגת ענקיים ומה לא, במילים אחרות - כל הגשעפט החיוני. אבל במקרה הנ"ל, מסכת העדכונים אינה מורגשת ויזואלית ומתוחמת אך ורק לתחומי ניהול מערכת המנוע. בסיועם של עדכוני תוכנה ל-ECU הנוכחי ב-RS, הגדילו הצוותים להשתמש במערך ה'בלו-פין' של חברת 'סופרצ'יפס' וחילצו מהמנוע עוד 40 סוסים כאמור, אך חשוב מכך – נצילות כוח גדולה יותר בתחומים הנמוכים.

מנוע ה-2.5 ל' טורבו בנזין דוראטק של פורד, מפיק עתה 340 כ"ס מקסימליים ב-5,600 סל"ד. המומנט קפץ אף הוא מ-49 קג"מ לכדי 56 קג"מ המתקבלים ב-3,200 סל"ד. כמה זה מתבטא בביצועים טרם נמסר מהסדנה אך בהנחה שה-RS הסדרתית מאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות, יש להניח שהגבול הזה יתקצץ ל-5 שניות וקצת ואולי אף פחות מכך.

עבור השדרוג סדנת GGR מצרפת אחריות ל-12 חודשים או 30 אלף מיילים (כ-48 אלף ק"מ לערך). הכול נחמד וטוב, רק חבל שאת הפוקוס RS נאלץ לחוות באופן מלאכותי רק דרך תמונות, תערוכות וכמובן בגרסת אליפות העולם למירוצי ראלי ה-WRC.

פורד פוקוס RS מסדנת גרהם. אתר יצרן
פורד פוקוס RS מסדנת גרהם/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully