וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 4 הרוגים

ירון אדרי

23.8.2009 / 11:47

שלושה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון בשלוש תאונות דרכים והרוג נוסף בפטירה מאוחרת. 219 הרוגים מתחילת השנה

שלושה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון (16/08-22/08) בשלוש תאונות דרכים קטלניות שארעו על כבישי ישראל, כך עולה מנתונים שמפרסמת 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'. עוד נפטר רוכב אופנוע שנפגע קשה בתאונה בשבוע שעבר. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 219 בני אדם, 14 מהם בחודש אוגוסט.

בתאונה חזיתית שארעה על כביש 90 סמוך לקיבוץ קליה (באזור ים המלח) ביום חמישי, נהרג אדם בשנות החמישים לחייו. ישנן חשדות כי ההרוג, תייר ששהה עם בנותיו בביקור בישראל, נרדם על ההגה. בנותיו (14 ו-16) שבעת התאונה ישבו מאחור לא חגורות, נפצעו קשה. ברכב הנפגע נפצעו קשה שני הנוסעים מלפנים, זוג בשנות החמישים לחייהם. ילדיהם שישבו מאחור, נפגעו קל תודות להיותם חגורים.

בליל יום חמישי נהרג צעיר, הולך רגל בשנות העשרים המוקדמות לחייו, בצומת צפריה על כביש 412 (סמוך לאור יהודה). על פי החשד, חצה הצעיר את הצומת באור אדום ונפגע מרכב חולף. לפנות בוקר יום שבת, נהרג יונתן לורנס עזרא בן ה-17 בזכרון יעקב. ההרוג איבד את השליטה על רכבו והתדרדר לתהום. נוסע נוסף שהיה עימו, נפצע קשה.

הפטירה המאוחרת שנרשמה השבוע היא של רוכב אופנוע בשנות העשרים המוקדמות לחייו. התאונה ארעה ב-14 לאוגוסט ברחוב יגאל בירושלים, כאשר התנגש חזיתית ברכב נוסעים ונפצע אנושות. ביום רביעי, נפטר מפצעיו.

השבוע האחרון אמנם ממשיך את מגמת הירידה במספר הרוגי תאונות הדרכים, אולם המספרים בנקל יכולים להיות הפוכים. לא מעט פצועים נרשמו בשבוע האחרון במספר תאונות דרכים, רבים מהם באופן קשה. השבוע גם ארעה תאונה שרק בדרך נס הסתיימה ללא הרוגים. משאית שהגיעה לצומת ניר גלים בכניסה לאשדוד, סטתה מנתיבה ופגעה בשתי מכוניות פרטיות ובאוטובוס שבאותה העת היה מלא בילדים. התאונה הסתיימה עם מספר פצועים קל ופצוע אחד במצב בינוני. השבוע נפצע באורך קשה גם רוכב טרקטורון בן 20, לאחר שהתהפך בקרית אונו.

מתחילת שנת 2009 נהרגו בתאונות דרכים שארעו ברחבי ישראל 219 בני אדם, ירידה של 25 אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אז נרשמו 293 הרוגים. 14 מההרוגים נרשמו מתחילת חודש אוגוסט. מבין ההרוגים, עשרה הם רוכבי אופניים, 20 רוכבי אופנועים ו-74 הולכי רגל. מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 30,353 בני אדם, מהם 4,814 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully