וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורשה עם כנפיים של זהב

24.8.2009 / 9:55

סדנת גמבאלה מעניקה לפורשה GT מיראז' מגע של זהב. 661 סוסים מעולם לא היו אקזוטיים יותר

סדנת השיפורים 'גמבאלה' מוסיפה לשורותיה את ה-GT מיראז' 'גולד-אדישן', המבוססת על הפורשה GT הסדרתית. כפי שנהוג לצפות ממנה בשנים האחרונות, השיפורים חוצים כל גבול אפשרי, בין אם אלו מוקרנים מחזותה או משוחררים מארבעת צינורות הפליטה אותם מרביתנו רואים רק בתמונות.

קל מאוד להבחין בהבדלים החיצוניים בין הדגם המשופר לזה הרגיל. ואולם, חבילת ההרחבה שונה טכנית מכל דגם משופר של פורשה שיצא מידיה של הסדנה. פיזור הגוונים הייחודי של 'מהדורת הזהב' הניכר בכנפייה הרחבות או על גבי החישוקים הענקיים – 20 אינטשים בקוטרם, משולב אפילו בסביבת הנהג ועוטה מרבדים על מרבדים מהחומר העשיר ובדרך מלטף גם את תא המנוע.

חבילת ההרחבה המוקדשת למהדורה זו, מקורה בשדרוג מקביל – ממדפיה של הפורשה 980 קאררה GT. שני הדגמים חולקים דמיון קל, בעיקר במערכות המתלים עם שימוש במנגנון HLS המגביה ומנמיך את החרטום ב-45 מ"מ בלחיצת כפתור. אבל את הביצועים יורשת ה-GT המשופרת מהמכונית האקזוטית ביותר בפורשה ולכן היא זוכה לעדכונים אינדבדואליים.

מאחרי צמד המושבים מאוכלס מנוע בנפח 5.7 ל' V10 המפיק 661 כ"ס ו-64 קג"מ זמינים לכל נעיצה. את השיגור ל-100 היא מסיימת לאחר 3.7 שניות ו-9.7 שניות בלבד ל-200 קמ"ש, קיצוץ של שתי עשיריות השנייה לעומת המכונית הסדרתית. שיפור קל נרשם גם במהירות המרבית המתייצבת עתה על 335 קמ"ש.

גמבאלה הודיעה כי תבנה רק חמש יחידות מהמיראז', אך לא מציינת את המחיר עבור השדרוג. אם היה לנו זהב בהישג יד, באמת שלא היינו שואלים.

פורשה GT מיראז' מסדנת גמבאללה. אתר יצרן
פורשה GT מיראז' מסדנת גמבאללה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully