וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזוקי ספלאש בישראל

24.8.2009 / 11:54

יבואנית סוזוקי לישראל 'מכשירי תנועה' מודיעה על תחילת שיווק המיקרוואן ספלאש חמושה במנוע 1.2 ל'. המחיר החל מ-91 אלף שקלים

שנתיים לאחר חשיפתה בתערוכת פרנקפורט, תגיע הספלאש של סוזוקי לישראל. היבואנית 'מכשירי תנועה', מנצלת את המיסוי הירוק בכדי לצרף המיקרווואן שהחליף את הוואגון R לגל של מועמדות חדשות בקבוצות המיני והסופר מיני אשר נהנות מהטבות בשל פליטת המנוע הנקייה יחסית. המכירות יחלו מחר (שלישי) כשתג המחיר הצמוד למכונית הוא 92 אלף שקלים.

הספלאש היא תאומתה של אופל אגילה, פרי שיתוף הפעולה של סוזוקי עם GM. עיצובה החיצוני אולי פחות מרתק מהסוויפט המוצלחת, אולם עימה היא חולקת סימני פרופורציה כמעט שווים בערכיהם פרט לנתון הגובה לו יתרון של תשעה ס"מ. אורכה 3.85 מ', רוחבה כ-1.68 מ', גובהה 1.59 מ' ובסיס גלגליה עומד על 2.36 מ'. לתא המטען נפח של 178 ליטרים במצב רגיל ועד 578 בעת קיפול המושבים האחוריים.

בחזיתה של הספלאש ישכון מנוע בנפח 1.2 ל' בהספק של 85 כ"ס אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית קונבנציונלית לה ארבעה יחסי העברה. זאת, למרות שקיימת יחידת הנעה קטנה יותר וכמו כן יחידת דיזל המשווקות בעולם. בסיוע מנוע ה-1.2 ל', תניב המכונית צריכת דלק ממוצעת שתעמוד על 16.9 ק"מ לליטר בממוצע ושיעור פליטת CO2 של 142 קג"מ.

רמת האבזור בספלאש אחידה ברמתה ותכלול את מרבית האפשרויות הקיימות כיום בזירה. מערך הבטיחות כולל 6 כריות אוויר עם גיבוי רשמי של 4 כוכבים במבחני הריסוק של איגוד הבטיחות האירופי ה-Euro NCAP, מערכת בקרת יציבות ובקרות בלימה. התפריט המשלים כולל מערכת שמע מקורית, חלונות חשמל ועוד.

מחירה של הספלאש יעמוד כאמור על 92 אלף שקלים וב'מכשירי תנועה' מצפים למכור 500 יחידות ממנה עד לסוף השנה. מבחן ראשון לסוזוקי ספלאש תוכלו לקרוא כאן בוואלה! רכב בקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
4 כוכבים במבחן הריסוק של ה-Euro NCAP/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully