וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון מרטין של המחר

25.8.2009 / 9:26

מעצב יצירתי נושף רוח עתידנית על אסטון מרטין ומפיק את ה'וולרה קונספט'. בריטית עצבנית עם יחס ידידותי לסביבה

האסטון מרטין וולרה קונספט (Volare) מפי המעצב ג'יימס טרים, נראית בדיוק כמו שאסטון מרטין צריכה להיראות: שרירית, שלוחה אליי קרב, בעלת מאפיינים מזוהים מיידית וללא טיפת מקום לחריגות. את דגם הראווה העתידני המוקרן לפניכם, טרים, בוגר אוניברסיטת קונבטרי לעיצוב, תכנן במהלך שנתו האחרונה במגמה כפרויקט הכנה שיוצע ליצרנית בשנה הבאה.

על העיצוב החיצוני, הוא מספר כי נעשה מאמץ לשמור הפרופורציות המיתולוגיות של אסטון מרטין תוך שילוב סממנים חזותיים מהיסטוריית המותג. כך בין היתר קל להבחין בקורת הגג הנמוכה ממנה נעדרת קורה B, המשתפלת בחדות אחורנית. החלון המזוות, זימי הצדדים המוכרים וכמובן חישוקי הענק הלובשים גומי עב-קוטר, כולם שאולים ממקורות מודרניים והיסטוריים כאחד. סידור ההושבה בוולרה מתיר מקום לשני אנשים בלבד ומכך העזנו להסיק שמקור האנרגיה מגיע ממנוע אחורי או מרכזי, אבל טעינו.

הוולרה של טרים מכוונת רחוק, אולי לאמצע העשור הבא בו אסטון מרטין תיאלץ בלית ברירה לשלב גם מנועים היברידים ונקיים. במקרה זה, בחר הפעם להתקין במכלוליה מערכת הנעה משולבת הנעזרת בתאי מימן , כתת סוללות רבות עוצמה בעכוז ומנוע חשמלי בחזית. כדי לשמור על האיזון, טרים הניח את יחידות אפסון המימן מעל הסרן האחורי.

על התנהגות, תאוצות, ובקיצור ביצועים - טרים אינו מפרסם דבר וייתכן כי הסיבה לכך אינה נעוצה בעובדת היות הוולרה דימיונית. אולי מטרתו היא לגרום לאנשי אסטון מרטין לפנטז בעצמם על מכונית ה'על' הבאה שלהם, הירוקה, אחרי ה-One-77. וכדאי להם להתחיל לחשוב על כך, כי אם לא תהיה זו בריטית, לבטח תהיה איטלקיה או גרמניה כפי שלמדנו להבין מהפרשנויות האחרונות של למבורגיני, פורשה ופרארי.

אסטון מרטין וולרה קונספט. אתר יצרן
אסטון מרטין וולרה קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully