וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן פולו: מינוס שתי דלתות

26.8.2009 / 16:23

הסופר מיני של פולקסווגן תשווק באירופה לאחר תערוכת פרנקפורט מצוידת במרכב 3 דלתות ובמנועים חסכוניים. GTI? עדיין לא

פולקסווגן חושפת את הפולו ב-3 דלתות ותציג אותה בתערוכת הרכב הגרמנית בפרנקפורט. את הפולו החדשה (דור 5) במרכב חמש דלתות, כבר הספקנו לאמוד ולמשש מקרוב דרך תערוכת ג'נבה ולאחר מכן בהשקתה בסרדיניה הסמוכה לאיטליה. כעת סוגרים מעגל בפולקסווגן ומשווקים גם את היורשת לקהל הצעיר והאופנתי.

פערים בסעיפי המימדים כמעט ואינם מורגשים לעומת אחותה מחומשת הדלתות. סעיף האורך טוען ל-4 מ' בקירוב ומרווח הפנים זהה. אם כי, במרכב הקצוץ טוענים בפולקסווגן שנוצר יותר נפח הן לגובה הפדחת והן למרפקים לעומת הדור הרביעי (היוצא). העיצוב החיצוני שואל כל מה שניתן מהגולף דור 6 כולל אותו מראה מלוכסן מלפנים. בפולו הקנו המעצבים לסבכה הקדמית מראה יותר כעוס ושרירי וכן גומי רחב יותר בצמיגים.

בעת השקתה פולקסווגן תציע שני מנועי דיזל וארבעה לוגמי בנזין ב-4 רמות מפרט אפשריות: S, SE, SEL ועוד אחת מאובזרת ובכירה. סביר שבישראל היבואנית תעשה שימוש במיתוגים הקיימים כגון 'קומפורט' וכדומה. חטיבת מנועי הבנזין תאפשר לאכלס בחזית דגמים סדרתיים של הקונצרן מ-1.2 ל' עם 60 כ"ס ועד 104 כ"ס במנוע ה-TSI. הדיזלים מסתפקים ב-1.6 ל' TDI עם 74 ו-89 כ"ס. התיבות תהיינה ידניות חמישה הילוכים, או כאפוציה את הרובוטיות DSG עם שבעה יחסי העברה.

בין שאר הציפיות מהמותג הגרמני, קיימת דריכות לגביי הופעתה של ה-GTI, ואולי אחות ספורטיבית למחצה. עוד מוקדם לדעת מתי אלו יגיעו לאולמות המכירה, אך רשמים ראשוניים לאחר השקת הדגם בג'נבה מספרים כי ה-GTI חמושה במנוע 1.4 ל' ו-180 כ"ס היישר ממדפיה של הסיאט איביזה קופרה האחרונה. האם היא תגיע אלינו? מיבואנית פולקסווגן לישראל צ'מפיון מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי דגם הפולו העממי (5 דלתות) יעשה עלייה ברבעון הראשון לשנת 2010, ה-GTI תגיע בשלב מאוחר יותר וגורלה של גרסת ה-3 דלתות טרם נקבע.

פולקסווגן פולו 3 דלתות. אתר יצרן
פולקסווגן פולו 3 דלתות/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully