וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחה על סטרואידים: 740 כ"ס לפנמרה

27.8.2009 / 13:24

קצת אחרי השקתה הרשמית, סדנת הרכב הגרמנית 'גמבלאה' פותחת מבערים ודוחסת בפורשה פנמרה 740 כ"ס. למי שבכל זאת חסר משהו

בצל גישת ההתרחבות בקרב מכוניות העל, פורשה פנמרה הפכה למהפכנית בין שורותיה של היצרנית מגרמניה: המנוע עבר קדימה, עוד שתי דלתות צצו מאחורה והיוקרה מכוונת לקרם של הפאר. אבל אחרי שכבר הספקנו לעכל דיזל בעורקיו של רכב הפנאי קאיין, ליהנות מעדכונים לכל משפחת ה-911 שהתחלפה השנה (אבל נראית אותו דבר), מגיעה סדנת הטיונרים של 'גמבאלה' ומראה לכולם שגם מכוניות 'על' משפחתיות צריך לשפר. כי אם כבר שיפורים, הולכים עד הקצה.

את הפרטים המלאים על השדרוג האחרון - מיסטראל, היא לא מוכנה לחשוף בתואנה שמי שרוצה – שירים טלפון וישאל. עדיף גם שיהיה לו חשבון ואשראי בלתי-מוגבל. מה שכן נראה הוא שחיצונית היא נראית הרבה יותר קרבית ומסוכנת מהסדרה הפושרת והמאופקת שהמעצבים בפורשה הוציאו עבור המכונית הציבורית. בכל זאת, צריך לשמור על המסורת.

כך למשל מסכת השדרוגים כוללת החלפת הפגושים מאחור ומלפנים, החישוקים גדלו ל-22 אינטש יחד עם קאליפרים ודיסקים מוגדלים ל-420 מילימטרים, מתלי האוויר הונמכו ב-4 סנטימטרים, וכן ארבעת המפלטים הוחלפו כדי להעמיק את הווקאל שנסחט מהיחידה בחזית. את מנוע ה- 4.8 ל' V8 טורבו שיפרו בסדנה תוך מטרה לסייע לנשימה המנועית וכן ולמערכות התומכות.

ההספק כעת צומח ל-740 כ"ס שזה כמעט כפול מגרסת הפתיחה (400 כ"ס) ו-240 כ"ס מעל כפולת המגדשים (500 כ"ס). כפי שציינו אנחנו עדיין לא יודעים מה המחיר. אבל מי שרוצה לצאת לסיבוב עם המשפחה בפנמרה של גמבלה, מוטב שיעשה זאת לפחות 3 שעות אחרי האוכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully