וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר בטיחות חדש לקסדות

28.8.2009 / 10:44

ארגון SHARP הבריטי מפרסם תוצאותיו של מחקר בטיחותחדש ל-25 קסדות. רק 4 מהן זכו בציון המרבי

ארגון SHARP (ה-Safety Helmet Assessment and Rating Programme) הפועל בשיתוף עם משרד התחבורה בבריטניה, פרסם רשימה נוספת של 25 קסדות רוכבים שעמדו למבחני בטיחות תחת מבחני הארגון, מה שמעלה את מספר הקסדות שנבחנו על ידי הארגון לכדי 150. על פי שיטתם, הקסדות מקבלות ציון הנע בין 1 ל-5 מקסימלי בהתאם לחוזקן. מתוך הרשימה, עולה כי אחוז זעום של ארבעה מותגים בלבד, עובר את המבחנים בהצלחה מלאה וזכה למלוא הנקודות ואילו חמש קסדות מתוך הרשימה זכו לציון הנמוך ביותר האפשרי. מרבית הקסדות שנבחנו בסקר זה נמכרות גם בישראל.

ארבע הקסדות המצטיינות אשר זכו ל-5 כוכבים במבחן הבטיחות הן: AGV GP TECH הראשונה, Shark RSR2 Carbon השניה ובמקומות השלישי והרביעי נמצאות שתי קסדות של Bell בדגמי M4R Carbon ו-M5X Carbon.

בארבעה כוכבים זכו הקסדות הבאות: Nolan X802, Shark RSF3, Harley Davidson FXRG, Dainese Performance, Airoh SV55 S, AGV K4.

בשלושה כוכבים זכו הקסדות הבאות: Vemar Jiano, Airoh Force, Scorpion EXO 450, Nitro N510v, HJC IS Max, HJC FS Max, Box FX 1, Arai Chaser.

בשני כוכבים זכו ה-Dainese D181 וה-Nitro N1000v ואילו בכוכב אחד בלבד, שזהו הציון הנמוך ביותר זכו: RST Fusion, NZI Convert III, Harley Davidson Laguna II, Dainese Airstream, Arashi Daytona.

ארגון SHARP הבריטי מציין כי בשנת 2007 נפגעו 28,381 רוכבים בתאונות, מהם נהרגו 588 רוכבים. מניתוח הנתונים עולה כי 80 אחוזים מהרוכבים שנהרגו סבלו מפגיעות ראש ואצל 70 אחוז מאלה, פגיעת הראש הייתה הגורם הראשי למוות. עוד מוסיף הארגון, כי אם כל הרוכבים היו חובשים את הקסדות הבטיחותיות ביותר, ניתן היה להציל 50 חיים מדי שנה בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully