וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

DSG: ריקול נוסף ל-53 אלף תיבות

1.9.2009 / 9:18

פולקסווגן מוציאה קריאה נוספת לתיקון בארה"ב בעקבות כשל ביחידה פנימית בתיבת ההילוכים הרובוטית של הקונצרן

פולקסווגן ארה"ב משחררת קריאה שנייה לתיקון בתיבות ההילוכים הרובוטיות שלה DSG, לפיה ב-53 אלף תיבות כפולות מצמד ישנה בעייה. המכוניות הרלוונטיות נולדו בין השנים 2007 ל-2009 והחלוקה מלמדת כי הנפגעים העיקריים הם בעלי מכוניות פולקסווגן עם 43 אלף קריאות (בדגמי איוס, גולף GTI וג'טה) ואילו כ-10,300 נוספים הם בעלי אודי (A3 ו-TT).

מקור התקלה הוא בחיישן פגום ביחידה הפנימית של התמסורת, אשר גורם לירידה מורגשת בעוצמה, כך מדווחים לקוחות שנתקלו בתופעה. קריאה זו היא השנייה בחודש האחרון כשרק לפני כשבועיים דיווחנו לכם כאן בוואלה! רכב על ריקול ל-16 אלף תיבות DSG עבור כלי-רכב בקונצרן שעלו לפס הייצור בין השנים 2008 ל-2009. אז כמו עכשיו, הדגמים הפגומים זהים ושוב בולטת נוכחותה של הג'טה על כל מרכביה בין אם סדאן או סטיישן.

בצל ההתפתחויות הללו, פולקסווגן שלחה הודעה לבעלי המכוניות כי היא תרחיב את האחריות מעבר לזו המוסדרת בהסכמי הרכישה, צעד המלמד על הבעת אמון בטכנולוגיה שלה למרות התקלות. מי שברשותו מכונית שנקראת לתיקון יזכה לאחריות בת 10 שנים או 100 אלף מיילים (כ-160אלף ק"מ). במקביל, פולקסווגן עובדת בצמוד עם ארגון הבטיחות האמריקני ה-NHTSA כדי לשלול תופעות בטיחותיות שעלולות לצוץ ומבטיחה לטפל בכולם בצורה הטובה ביותר.

ככל הנראה, קריאת התיקון היא לדגמים ששווקו בארה"ב בלבד שם כאמור תאריך היצרנית את האחריות לתקופה ארוכה. עד עתה באירופה, ובכלל זה ישראל, לא התגלו שני הכשלים האחרונים שהביאו להודעת הריקול עבור כ-70 אלף תיבות הילוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully