וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שיתוף פעולה בין ב.מ.וו לטויוטה

1.9.2009 / 9:46

שתי היצרניות יחליפו פלטפורמות ביניהן. טויוטה תשלח לב.מ.וו את הדור השני ל-IQ ובתמורה, תקבל את רצפת המיני

עוד חיבור לימי פוסט משבר מפלס את דרכו לעולם הרכב. שמועות שעלו לאחרונה מעל דפי עיתונים מדברות על כך שטויוטה מנהלת מגעים עם יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו, בכדי להגשים עסקת חליפין שתשלח לדרכים דור חדש של מכוניות קטנות ועירוניות, בתוספת קורטוב של הנאה. ב.מ.וו מצידה מעוניינת להטמיע טכנולוגיות חשמליות בכלי-רכב דומים בקבוצת המיני, מה שטויוטה יוכלה להעניק לה בתמורה.

בשלב זה עדיין לא ברור מי פנה למי, אולם נראה כי יש בסיס לשמועות. לאחרונה הצהיר נשיא טויוטה על חזרת היצרנית להציג מכוניות נהיגה מהנות, מה שפלטפורמת המיני בהחלט יכולה להעניק. מצידה של ב.מ.וו, זו מקימה בחודשים אלו חטיבה חשמלית ייעודית שתחזיר לחיים את מותג איזטה שגווע לפני עשרות שנים, עם מחליפה מודרנית מונעת חשמל. מכונית זו בהחלט יכולה להיות פיתוח לדור הבא של ה-IQ הקטנה.

חשוב לאזכר כי זו הפעם השנייה בה ב.מ.וו מקבלת פנייה בנוגע לפלטפורמת המיני קופר. זאת, לאחר שפיג'ו נועדה עימה לפני כחודשיים בניסיון לעורר בה עניין לברוא מכונית סופר-מיני חדשה ודינאמית. רק נציין כי פיג'ו חולקת עם ב.מ.וו אותו מנוע 1.6 ל' וה-107 שלה נמכרת גם כטויוטה אייגו. יש לציין כי טויוטה כבר הסכימה לשיתוף פעולה עם אסטון מרטין ביצירת כלי-רכב קטן, שאף הוא מבוסס על ה-IQ ועליו דיווחנו כאן לאחרונה. עולם קטן.

מי מהמוצרים הללו יגיע לפס הייצור עוד מוקדם לדעת וכדאי להמתין בשלב זה להצהרות רשמיות מטעם מי מהיצרניות. בב.מ.וו יעדיפו בשלב זה להתמקד בפיתוח המיני קופה והרודסטר, שתוצגנה בתערוכת פרנקפורט כדגם רעיוני לקראת שיווק אפשרי בעוד כשנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully